Середня ціна будівництва автобану складе 5-6 мільйонів гривень за кілометр.
Про це повідомив керівник "Укравтодору" Славомір Новак у своєму інтерв'ю УНІАН.
Новак заявив, що в цьому році майже повністю завершити ділянку від Львова до Умані у рамках проекту GО Highway. Окрім цього "Укравтодор" має 500 мільйонів гривень на Львівський інвестпроект.
"Нове будівництво в цьому році плануємо за рахунок міжнародних коштів: північний об'їзд Львова, будівництво дороги Львів-Тернопіль в рамках GО Highway, а також східний об'їзд Тернополя в рамках першого в історії дорожньої галузі України гранту від ЄС" – додав Славомір Новак.
На питання щодо того скільки буде коштувати проїзд на першій платній дорозі зі Львова в Краківець, очільник "Укравтодору" навів цифру 7-10 євроцентів за кілометр, що в українському еквіваленті відповідає 2-3 гривням.
"Мусимо брати як орієнтир європейські ціни. Але, все ж таки, в Україні буде трохи дешевше. Середня ціна будівництва автобану в Європі – 10 млн євро за кілометр. В Україні, думаю, вийде не більше 5-6 мільйонів євро за кілометр. Тому ціна проїзду не буде більше 7-10 євроцентів за кілометр" – розповів Новак.
27 лютого 2018 року Верховна Рада прийняла законопроект про будівництво доріг за принципом концесії. За словами Новака, завдяки цьому можна розпочинати переговори з потенційними концесіонерами.
Нагадаємо, концесійна дорога проходитиме за напрямком Львів – Краковець, що сполучатиме пункт пропуску "Корчова-Краковець" із Львовом і будуватиметься на 4 смуги руху.
За попередніми даними, її довжина складе трохи більше 80 км. Вартість проїзду першою платною дорогою Львів – Краковець, станом на 2015 рік, передбачалася у 74 грн для легкових авто та 258 грн для вантажівок.
Передбачається, що кошти інвестору будуть повернуті за рахунок збору плати за проїзд, а також плати за доступ і експлуатацію об'єктів дорожнього сервісу, придорожньої інфраструктури, розміщення реклами, логістичних центрів, сучасних ліній зв'язку вздовж дороги.
Орієнтовний термін будівництва дороги складе чотири-п'ять років. Термін концесії повинен скласти до 49 років, а орієнтовна швидкість руху – 120 км/год.
Додамо, у 2015 році конкурсні заявки на будівництво цієї дороги подали дві компанії: український консорціум "Консеційні Транспортні Магістралі" та французька "BOUYGUES".