У Львівській міській раді не втомлюються давати обіцянок щодо нової системи оплати за проїзд та його контролю.
Але в результаті ця тема у медійному просторі не лише міста, а й країни роками просто заговорюється і складається враження, що ані львівські чиновники, ані самі перевізники не готові до впровадження е-квитка.
Про це на своїй сторінці Facebook написав голова Львівської обласної партійної організації ВО «Батьківщина» Михайло Цимбалюк, інформує прес-служба місцевого партосередку.
За словами політика, Львів звернеться до Європейського банку реконструкції та розвитку з проханням виділити кредит на суму 10 мільйонів євро (до речі, 17 мільйонів євро ЄБРР має надати для Львова на закупівлю 50 тролейбусів).
«Львівська господарка ведеться у борг, адже сукупна позика міста станом на початок року становила майже 8 мільйонів доларів та майже 37 мільйонів євро. І дозволю собі зауважити, що ці гроші нам, львів’янам, доведеться віддавати з власної кишені», – зазначив Михайло Цимбалюк.
Очільник «Батьківщини» на Львівщини прогнозує, що після зрівняння вартості квитка у тролейбусах і трамваях з маршрутками, перевізники вимагатимуть подорожчання і зі свого боку – до 7 гривень 50 копійок.
«Такі тарифи були б цілком виправдані, якби львів’яни розуміли, за що вони витрачають свої гроші, бо надання транспортних послуг бажає очікувати кращого. Трамваї в години пік продовжують виходити з ладу, маршрутки курсують не за графіком, а перевезення пільгових категорій на більшості автобусних маршрутів скасоване», – підсумував Михайло Цимбалюк.