У Львові розробили карту впливу забудови території на транспорту систему міста.
Про це повідомила прес-служба Львівської міської ради.
Зокрема, у ЛКП "Львівавтодор" виконали макромоделювання щодо оцінки впливу на транспортну систему міста забудови детального плану території в межах вулиць Зеленої, Навроцького та проспекту Червоної Калини.
Йдеться про запроектоване будівництво житлового кварталу на вулиці Литвиненка (бічна вул. Зеленої, навпроти вул. Дж. Вашингтона). Відтак, прогнозується, що при створенні кварталу інтенсивність руху авто на просп. Червоної Калини, вулицях Зелена, Навроцького, Литвиненка, Панаса Мирного значно зросте, однак розвантажиться вул. Луганська та Липова Алея.
Найбільш завантаженою буде вулиця Зелена на ділянці від вул. Дністерська до вул. Студентська, завантаженість якої буде перевищувати 100%. Щоб покращити умови руху пропонується розширитивулицю до двох смуг руху в кожному напрямку, а на крайніх правих впровадити спеціальні смуги для громадського транспорту.
Також запропоновано змінити курсування маршрутки №13 вулицею Навроцького в обидва напрямки, а маршрут №27 – вулицею Литвиненка. Маршрутку №43 пропонують продовжити до вул. Литвиненка."Основна мета таких моделювань полягає у тому, щоб ще на етапі проектування житлового кварталу розробити прогнози щодо того як зміняться потоки транспорту та пасажирів на вуличній мережі міста при їх появі: чи виправданою буде запропонована кількість смуг руху на проектованих магістральних вулицях біля території забудови і чи є доцільність в будівництві транспортних розв’язок у різних рівнях на перетині їх з існуючими магістральними вулицями; визначити, наскільки будуть завантажені прилеглі вулиці до території забудови і чи не зумовить будівництво громадських об’єктів виникнення заторів на цих вулицях", – наголошують розробники, ДП ДІМП "Містопроект".