Компанія допоможе українським підприємцям зі зберіганням, пакуванням, доставкою та поверненням товарів в Америці.
Міжнародна поштово-логістична група компаній Meest запускає Fulfilment – набір логістичних інструментів, що надають компаніям поза межами США можливість продавати товари на одному з найбільших ринків світу.
Працює сервіс наступним чином: потрібна партія товару відправляється з країни бізнесу в США на склад Meest, а вже звідти, за запитом клієнта, компанія розсилає його дрібними партіями та поодинокими замовленнями на конкретні адреси кінцевих споживачів в Америці. Це надає бізнесу – зокрема, українському – можливість повноцінно працювати в США. Навіть якщо фізично магазин або виробництво знаходяться в Україні, доставка товарів у США займатиме лише кілька днів.
Новий сервіс охоплює весь цикл доставлення товарів, серед послуг:
- Прийняття товару на склад Meest та його маркування;
- Зберігання товару під постійним відеоспостереженням;
- Пакування замовлень;
- Доставка товару кінцевим клієнтам упродовж 2-5 діб;
- Владнання заявок щодо повернення замовлень;
- Ведення обліку товарів.
Сервіс Fulfilment доступний для країн з усього світу. Meest надає індивідуальне обслуговування на рідній для бізнесу мові, а також підтримує інтеграцію з маркетплейсами – Amazon, Shopify, Ebay, Etsy – та службами доставки, зокрема, US FedEx та USPS.
"Ефективно налаштувати логістику – чи не найскладніше завдання для бізнесу, що виходить на новий ринок, особливо такий конкурентний як США. Разом з новим сервісом Fulfilment ми в Meest беремо на себе весь процес управління товаром в Америці – від отримання та зберігання до пакування та доставки до кінцевого клієнта. Все, що потрібно від компанії-користувача — відправити продукцію до нашого складу" – зазначає Ростислав Кісіль, президент та засновник Meest.
Щоб приєднатися до сервісу, компанії потрібно створити обліковий запис на сайті Meest, підписати контракт на фулфілмент, задекларувати найменування та кількість продукції – та безпосередньо надіслати її до складу в США. Meest не виставляє обмежень щодо мінімальної кількості чи ваги товару.
Поштово-логістична компанія пропонує 30 діб тестового періоду та безоплатного зберігання продукції на складі. Відмовитися від послуги Fulfilment можна в будь-який момент без додаткових витрат.