Із 1 липня 2012 року вступить у дію положення, згідно якого з вивісок аптек має зникнути інформація, що містить рекламу. Про це повідомляє Державна служба України з лікарських засобів.
Минулого року, через скарги споживачів про те, що недобросовісна реклама часто не відповідає дійсності, відповідні зміни були затверджені Ліцензійними умовами.
У п. 2.12 розділу II Ліцензійних умов зазначено наступне: «На фасаді будівлі, де розміщується аптечний заклад, згідно із його призначенням повинна бути вивіска із зазначенням виключно виду закладу, а саме: "Аптечний склад (база)", "Аптека", "Аптечний пункт", "Аптечний кіоск". Біля входу в аптечний заклад на видному місці розміщується інформація про суб'єкта господарювання, режим роботи аптечного закладу. Для аптек та їх структурних підрозділів обов'язково має бути наявна інформація про місцезнаходження чергової (цілодобової) та найближчої аптек. За бажанням ліцензіат може встановити сигнальний покажчик, який не є рекламою».
Цю норму запровадили з метою недопущення маніпулювання свідомістю споживачів, адже останнім часом широкого розповсюдження зазнали аптечні вивіски, в яких наголошується на тому, що вони нібито спрямовані на певні верстви населення, або на нібито низькі ціни в них. «Соціальна» аптека, аптека «низьких» або «найкращих» цін, – якщо це є безпосередньою назвою установи, то вся ця інформація може бути розміщена бути на маленькій інформаційній табличці біля входу, але на фасаді будівлі має бути написане лише слово «аптека».
Кінцевий термін виконання даної вимоги – 1 липня 2012 року. Якщо перевірка встановить порушення цієї норми після вказаної дати, Держікслужба України своїм розпорядженням надаватиме 1 місяць на приведення вивіски аптечного закладу у відповідність до Ліцензійних умов. Якщо і після закінчення наданого терміну суб’єкт господарської діяльності не виправить порушення, його ліцензію буде анульовано.