З моменту відкриття Євро-2012 інформаційна служба Львова відповіла на 1703 дзвінків, а гаряча лінія міста прийняла близько 7626 дзвінків, загалом 9329 дзвінків. Про це повідомили у прес-службі Львівської міської ради.
"За підсумками трьох матчів тематика звернень стосувалася: транспорту (пошук маршруту, як доїхати головних об'єктів міста (аеропорт, залізничний вокзал, стадіон, фан-зона) – 52%, для вболівальників (фан-зона, фан-посольства, матчі, квитки, втрата документів, фан-кемпінги) – 13%, готелі та хостели (вільні місця) – 11%, відпочинку (культура, кав'ярні) - 19%, інформація про Львів – 6%, послуги для авто, АЗС, побут – 6%. Також у нас були питання щодо втрати речей, пошуку транспортних маршрутів, орієнтації в місті. Відбулося більше 120 контактів зі службами міста – 102, 103, 104 тощо, - повідомила начальник адміністративно-господарського управління Валентина Бартошик.
Найбільше телефонували мешканці Німеччини, Португалії, Росії, Польщі, Англії, Данії, Білорусії, Італії, Чехії, Франції, США, Росії, Канади, Бельгії, Іспанії, Індонезії та Греції, Японії.
Нагадаємо, що Євро-2012 у Львові стартувало 9 черня.