Протягом 2015 року на гарячу лінію Львова надійшло 226 тисяч звернень мешканців міста.
Про це повідомляє прес-служба Львівської міської ради.
«У відділ Гаряча лінія міста протягом 2015 року надійшло 226 000 усних звернень громадян, одержаних телефоном, що, порівняно з 2014 роком, більше на 8%», – йдеться в повідомленні.
Найчастіше протягом 2015 року мешканці звертались на гарячу лінію міста з питаннями стосовно житлового господарства, транспорту та благоустрою (питання, що стосуються зелених насаджень і дорожнього покриття), а також зі скаргами.
Порівняно з 2014 роком, кількість звернень щодо опалення та благоустрою збільшилась на 40%, а стосовно транспортних питань – на 30%.
У міськраді вважають, що збільшення кількості звернень спричинене власне широким висвітленням контактних номерів гарячої лінії міста. Відтак львів’яни мають нагоду легко отримувати оперативну й кваліфіковану інформацію.