Протягом 2016 року з бюджету Львова виділили більше 6,5 млн грн райадміністраціям на вивезення сміття та 122 млн грн – "Львівспецкомунтрансу".
Про це йдеться у звіті тимчасової контрольної комісії Львівської міської ради з питань перевірки та контролю за процесами збирання, зберігання, перевезення, утилізації і захоронення ТПВ у Львові.
Зокрема, ще у грудні минулого року львівські депутати створили комісію із вирішення питання з побутовими відходами у місті, яку очолив секретар міськради Анатолій Забарило.
На першому засіданні цієї комісії ще на початку січня було вирішено перевірити витрати на перевезення сміття, проведення конкурсу на вивіз сміття із центру міста, кошти, виділені ЛКП "Львівспецкомунтранс", та встановлення цим підприємством пресувального обладнання на вул. Шевченка.
Відтак, райдержадміністрації отримали від міськради та перерахували перевізникам такі кошти на вивезення ТПВ сміття: Франківський район – 1 544 757 грн, Сихівський район – 500 000 грн, Личаківський район – 1 029 230 грн, Шевченківський район – 1 880 019 грн, Залізничний район – 1 596 844 грн, Галицький район – інформація відсутня.
А загалом протягом 2016 року від міста перевізники отримали 8,882 млн грн.
Щодо ЛКП "Львівспецкомунтранс", то протягом 2016 року підприємство отримало 122 408 685 грн з міського бюджету.
Приміщення на вул. Шевченка, 327г ЛКП придбало за 1 582 560 грн, а сміттєпресувальне обладнання орендує у компанії "Грінера Україна" за 10 грн в місяць терміном до березня цього року.