Медіаексперт, виклада УКУ Отар Довженко вважає, що медіахолдинг ZIK варто притягнути до етичної відповідальності за надмірний піар генерального продюсера каналу ZIK Дмитра Добродомова, який балотується у народні депутати у 115 Сихівському в.о. у Львові.
«Це просто ганьба. В мене складається таке враження, що вся команда холдингу ішачить над просуванням Добродомова», – заявив експерт сьогодні на прес-конференції у Львові.
Сьогодні ж у Львові експерти представили результати моніторингового дослідження "джинси" у львівських друкованих ЗМІ за серпень.
Згідно з результатами дослідження, найбільше матеріалів із ознаками замовності опублікувала «Львівська газета» (61,11% – з 18-ти оцінених матеріалів), на другій позиції – газета «ZIK» - 33,33% (з 18-ти оцінених), на третій – «Високий Замок» – 15,38% (з 26-ти оцінених), на четвертій – «Львівська пошта» – 13,33% (з 15-ти оцінених), на п‘ятій – «Експрес» – 5,56% (з 18-ти оцінених).
Жодного матеріалу з ознаками заможності не зафіксовано в газеті «Ратуша» (з 15-ти оцінених).
«Львів, звичайно, має пристойніший вигляд у кількості джинси в медіа-ресурсах порівняно з Східною та Південною Україною. В тому сенсі, що там вона просто нахабна. На Сході ні про які позначки реклами не йдеться взагалі. Вона зовсім не маркується як передвиборча агітація і переважно все – про Партію регіонів», – зазначив з цього приводу Отар Довженко.
Нагадаємо, моніторинг дотримання журналістських стандартів традиційно відбувався за шістьма критеріями – баланс думок/точок зору, оперативність, достовірність, відокремлення фактів від коментарів, точність, повнота поданих фактів.
Львівський прес-клуб у рамках проекту «У-Медіа» міжнародної громадської організації «Інтерньюз Нетворк» з 6 по 12 серпня моніторив шість друкованих видань у Львівській області – «Високий замок», «Експрес», «Львівська пошта», «Львівська газета», «Ратуша», «ZIK» і дві інформаційні агенції – «ZIK» і «Zaxid.net».