Упродовж першого півріччя 2013 року з інвентарного парку пасажирських вагонів Львівської залізниці, згідно з технічними рішеннями і з урахуванням закінчення терміну експлуатації, виключено 20 вагонів.
Про це повідомляє пресс-служба Львівської залізниці.
На сьогодні пасажирські перевезення здійснюються в умовах гострої нестачі коштів та зношеності пасажирських вагонів локомотивної тяги.
Зменшення пасажирського парку призводить до того, що щорічно залізниця може використовувати в поїздах усе менше вагонів. Зокрема максимальна кількість вагонів, які залізниця задіє в поїздах у 2013 році – 643, хоча в 2012 їх налічували 832.
Водноча збільшується обсяг затарат на ремонт вагонів. Цього року для Львівської залізниці план витрат на ремонт пасажирських вагонів передбачений у розмірі 69 058 тис. грн., що на 36 % більше у порівнянні з планом витрат на 2012 рік (50 543 тис. грн. ).
Також зростає середня собівартість ремонтних робіт. Так планова собівартість деповського ремонту одного вагона у 2012 році становила 89 тис. грн., а у 2013 – вже 105,8 тис. грн., що на 18,9 % більше.
Планова собівартість капітального ремонту одного вагона у 2012 році складала 130 тис. грн., а у 2013 році відповідно виросла до 232 тис. грн., що на 78,4 % більше.
Додамо, за останні 10 років парк Львівської магістралі зменшився на 190 пасажирських вагонів.