Серед основних вимог до адміністрації закладів: наявність WiFi, можливість провести безготівковий рахунок, привітність персоналу, меню іноземними мовами, доступність туалету для всіх відвідувачів, наявність на зміні бодай одного працівника, який володіє англійською мовою, наявність безкоштовних карт міста і, звісно ж, відповідний санітарно-гігієнічний стан закладу.
Зразкові заклади, які дотримуються цих вимог отримують від міста наліпку «Привітне місто!», що є свого роду рекомендацією.
За словами Олега Березюка, директора департаменту «Адміністрація міського голови» Львівської міської ради, на сьогодні близько 50 закладів громадського харчування отримали рекомендаційні наліпки від міста.
У центрі міста, де найбільший потік туристів і де під час Євро-2012 буде основна фан-зона, приблизно 60-70% закладів дотримуються вимог та рекомендацій міської ради.
Щодо закладів, де низька якість обслуговування та незадовільний санітарно-незадовільний стан, то місто буде рекомендувати санітарно-епідеміологічній службі перевірити надати їм трохи більше уваги та зайвий раз навідатися з перевіркою.