Новини

Компанії

«Миколаївцемент» розпочав кампанію боротьби з підробкою цементу

«Миколаївцемент» розпочав кампанію боротьби з підробкою цементу

http://www.delta-house.com.ua

«Миколаївцемент» розпочав кампанію боротьби з підробкою цементу

Середа, 16 травня 2012, 14:30

ПАТ «Миколаївцемент» розпочав кампанію боротьби з підробкою фасованого цементу. Про це сьогодні на прес-конференції повідомив президент «Лафарж Україна», голова наглядової ради ПАТ «Миколаївцемент» Гюнтер Сметана.

Кампанія боротьби з підробкою є частиною комплексної програми, яку реалізовує ПАТ «Миколаївцемент» з метою забезпечення ринку якісним товарним цементом.

У 2011-2012 рр. «Миколаївцемент» інвестував 2.2 млн. грн.. Євро на запуск додаткової лінії пакування і палетування цементу. Завдяки цьому компанія сьогодні здатна повністю задовольнити попит на оригінальний товарний цемент.

Компанія також змінила дизайн мішка. Це допоможе споживачам відрізнити оригінальний цемент «Миколаївцементу» від підробного. Впізнати мішок можна за багатоколірною стрічкою на верхньому торці, - розповів Гюнтер Сметана.

Всі елементи мішка захищені торговими марками. Материнська компанія Лафарж С.А. співпрацює з правоохоронними органами України з метою захисту своїх прав на знаки для товарів і послуг.

Нагадаємо, сегмент ринку фасованого цементу в Україні складає 60%, з яких понад 30% фасується не виробниками. Такими є дані маркетингового дослідження, проведеного компанією GFK на замовлення «Укрцементу».

Частка цементної продукції ПАТ «Миколаївцемент» на ринку України становить 10%.

У 2011 році ПАТ «Миколаївцемент» реалізував 912 тис. т цементу.

ПАТ "Миколаївцемент" входить до міжнародної групи компаній "Лафарж".

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.