Новини

Інфраструктура

Менше 40% пасажирів зацікавлені у швидкісному денному сполученні

Менше 40% пасажирів зацікавлені у швидкісному денному сполученні

life.pravda.com.ua

Менше 40% пасажирів зацікавлені у швидкісному денному сполученні

Понеділок, 21 травня 2012, 13:40

38,9% пасажирів зацікавлені у швидкісному денному сполученні. Про це повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури України.

Укрзалізниця провела широке безвибіркове анкетування, щоб дізнатися про ставлення пасажирів до розвитку і поширення на нові маршрути денного швидкісного руху, а також до заміни нічних поїздів на денні швидкісні. В анкетуванні взяли участь 5785 респондентів.

Зацікавленість у введенні денних поїздів виявили 38,9% респондентів – більше, ніж у попередньому дослідженні, коли було виявлено 32,9% зацікавлених.

На питання щодо готовності перейти з нічного поїзду на денний швидкісний найбільша кількість позитивних відповідей отримана Південно-Західною (55,7%) і Південною (51,6%) залізницями, найменша – Львівською (30,7%) та Одеською (38,5%). У цілому по всіх залізницях питома вага пасажирів, які стверджують, що обов'язково поїдуть денними швидкісними поїздами замість нічних, складає 45,9%.

Умови проїзду залізничним транспортом учасники анкетування у більшості випадків вважають зручними (62,9% відповідей проти 60,4% в попередньому анкетуванні, яке проходило у жовтні 2011 р.), однак третина пасажирів або частково задоволені умовами (20,3%), або взагалі ними не задоволені (13,5%). При цьому у діючій організації проїзду залізничним транспортом пасажирів частіше не влаштовує саме час знаходження у дорозі (24,6% проти 22,6% у попередньому дослідженні), ніж графік руху поїздів (21,3% проти 14,4%).

У цілому результати проведеного дослідження дають підставу розглядати денне швидкісне сполучення як перспективне, оскільки кількість його прихильників постійно зростає. Найбільш доцільними маршрутами впровадження денного руху залишаються основні сполучення: між Києвом і обласними центрами, до Криму (Сімферополь) та на захід України (Ужгород, Чернівці, Тернопіль). Така ситуація обумовлюється метою поїздок на цих маршрутах, їх частотою і соціальним статусом користувачів транспорту.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.