Новини

Фінанси

«Кредобанк» представив оновлений логотип та зміни в маркетинговому позиціонуванні установи

«Кредобанк» представив оновлений логотип та зміни в маркетинговому позиціонуванні установи

kontrakty.ua

«Кредобанк» представив оновлений логотип та зміни в маркетинговому позиціонуванні установи

Четвер, 5 вересня 2013, 16:02

5 вересня у Львові «Кредобанк» представив оновлений логотип банку (лат. літ. Kredobank) та зміни в маркетинговому позиціонуванні установи.

Зміна обличчя та позиціонування банку є частиною стратегії «Кредобанку» на 2012-2014 роки, яка передбачає концентрацію на обслуговуванні роздрібних клієнтів та підприємств малого та середнього бізнесу.

Результати досліджень, проведені банком, показали, що найважливішими критеріями, якими українські клієнти керуються при виборі банку, є безпека розрахунків та простота проведення банківських операцій, розповіла керівник департаменту маркетингових комунікацій «Кредобанку» Ярина Зозуля.

«Новий логотип виконаний у корпоративному стилі стратегічного інвестора банку – найбільшого банку Польщі PKO Bank Polski S.A., має на меті символізувати європейський підхід до умов та стандартів обслуговування клієнтів, а в перспективі – спрощення процесів надання банківських послуг», - додала вона.

Перший заступник голови правління «Кредобанку» Марцін Куксінович зазначив, що банк виділяє 4 основні елементи зазначеної стратегії: зосередження на двох сегментах клієнтів (роздрібного та малого і середнього бізнесу (МСБ), географічна концентрація на трьох ринках України (Західна Україна, Київ та Харківська, Донецька та Дніпропетровські області), концентрація на групах продуктів (рахунки та пакети, овердрафи та кредити, авто кредити, лізингові готівкові кредити, спеціальні кредитні проекти (підтримка ОСББ, мікрокредити, інше) та основна складова – більше клієнтів, більше активних клієнтів, більше кредитів.

«На даний час ми виділяємо кілька стратегічних проектів – це модернізація мережі продажу, роздрібні рахунки та проекти, рахунки та пакети для МСБ, фінансування для МСБ, авто кредитування, карткова пропозиція, електронний банкінг, удосконалення кредитної діяльності, удосконалення ІТ-підтримки бізнесу, ефективне управління персоналом, імідж та бренд банку», - додав Куксінович.

«Наступними кроками змін в «Кредобанку» стане впровадження нового стандарту відділень, який зробить їх комфортнішими та зручнішими для клієнтів та працівників. Перші відділення у новому форматі відкриють вже у вересні у Львові, Дніпропетровську та Києві. У подальших планах – спрощення та прискорення процесів обслуговування клієнтів, впровадження нових банківських продуктів та інноваційних сервісів віддаленого обслуговування», - підсумувала Ярина Зозуля.

Нагадаємо,  Кредобанк заснований в 1990 році. Найбільшим акціонером банку на 1 квітня 2012 року є PKO Bank Polski SA (99,5655%).  Іншими акціонерами є близько 80 українських та іноземних юридичних осіб і понад 6 тисяч фізичних осіб. Згідно з даними Нацбанку України, до 1 липня 2012 за розміром загальних активів (3,887 млрд. грн.) банк займав 46-е місце серед 176 діючих в Україні банків.

12 серпня у Львові міноритарні акціонери пікетували ПАТ «Кредобанк», вимагаючи виплати дивідендів. Голова правління ПАТ «Кредобанк» Дмитро Крепак натомість повідомив, що протягом останніх років загальні збори акціонерів не приймали рішення про виплату дивідендів.


Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.