Вологі пригоди на WOG Yalta rally fest

Вологі пригоди на WOG Yalta rally fest

Варіанти,  18 вересня 2013

В перший день ралі пілотам не було відомо точного прогнозу погоди, тому шини на бойові автомобілі ставили навгад.

Завдяки перемозі Олександра Салюка на останньому етапі ЧУ з ралі буде боротьба за чемпіонство.

Спецділянки називалися так як і у попередні роки, а не як було анонсовано − на честь політичних діячів. А вхід на ралі фестиваль був не по-ралійному платним. Але кому це важливо? Також не важливо про що співав Григорій Лєпс в рамках WOG Yalta rally fest.

Справжнім вболівальникам автоперегонів було цікаво як завершиться боротьба українських топ-пілотів Валерія Горбаня та Олександра Салюка.

На Ралі Галіція переможцем в цій боротьбі був Валерій Горбань з команди Ascania Racing Team. Цьому сприяло те, що на ралі Галіція лідер гонки Олександр Салюк фінішував достроково − йому нарахували 27 хвилин штрафу. Далі їхати не було сенсу.

Вже на Александров ралі Салюк отримав перемогу над Горбанем. На 12-ти спецділянках між першим та другим місцями, які посіли О. Салюк – Є. Червоненко та В. Горбань – В. Корся відповіно, був відрив лише 5,1 секунд. Тоді екіпаж, який виступає цьогоріч під казахським прапором, Салюк − Червоненко виступав Ford Fiesta R5. На Галіції Салюк пілотував Škoda Fabia S2000.

Тож в заліку Чемпіонату України Олександр Салюк наблизився до Валерія Горбаня, а гонка у Ялті повинна була визначити шанси екіпажу О. Салюк – Є. Червоненко на чемпіонство.

На старт WOG Yalta rally fest Олександр Салюк зі штурманом Євгеном Червоненком виїхав на Fabia S2000. Горбань незмінно стартував на Mini Cooper S2000 1.6T.

Перший день попри прогнози синоптиків був дощовим, тому не всі гонщики поїхали на дощовій гумі.

Власне, в перший день була найбільша інтрига WOG Yalta rally fest. Пілоти повинні були обрати правильну ґуму, аби добре пройти спецділянки.

Лідер змагання поділився враженнями від проїзду по допах першого дня ралі словом "Пи..ец!".

Зокрема, вгадав з ґумою Дмитро Радзівіл, який обійшов усіх пілотів N-групових автомобілів і відставав лише від двох пілотів на автомобілях S2000.

Так, на першій секції першого дня в трійку абсолюту увійшов Дмитро Радзівл зі штурманом Вадимом Чернегою, проте після спізнення на контроль часу до кінця першого дня молодий пілот на Subaru Impreza STi N12 скотився в абсолюті.

Причина спізнення − поломка, на усунення якої екіпаж потратив чимало часу.

А відрив між головною парою опонентів Салюком та Горбанем до кінця першого бойового дня становив 2 з половиної хвилини на користь Олександра Салюка.

Кримський асфальт дуже специфічний: у вологу погоду він слизькіший, ніж звичайний. Крім того, ралійні автомобілі, зрізаючи повороти, виносять каміння та бруд на асфальт. На цих місцях можна особливо посковзнутися чи пробити шину.

Другий день ралі був сухішим, і Олександр Салюк з Євгеном Червоненком заробили в цей день ще 10 секунд відриву над Горбанем зі штурманом Володимиром Корсею.

З п'ятихвилинним штрафом Дмитро Радзівл зі штурманом Вадимом Чернегою завершили ралі на 14-ій позиці абсолютного заліку. Крім того, у другий день, Дмитро Радзівіл влетів у дерево.

На своїй сторінці у facebook штурман Олексія Кікірєшка Андрій Ніколаєв опублікував запис: 

Таке ось небо було в Ялті на гонці.

А це Ялтинське небо на наступний день. І чому, блін, усю гонку йшов дощ?!

В топ 10 абсолюту увійшли:

1. О. Салюк – Є. Червоненко (КАЗ),

2. В. Горбань – В. Корся (УКР),

3. Ю. Кочмар – С. Коваль (УКР),

4. А. Кузьменко – О. Скочик (УКР),

5. В. Пушкар – І. Мішин (УКР),

6. М. Чмих – О. Вільчинський (УКР),

7. О. Кікірєшко – А. Ніколаєв (УКР),

8. Д. Тагіров – В. Тагіров (РОС),

9. В. Петренко – А. Рощенко (УКР),

10. В. Кондратенко – А. Афтаназів (УКР).

Тож інтрига за чемпіонський титул переноситься в Івано-Франківськ, де 18-19 жовтня пройде завершальний етап Чемпіонату України з ралі. 

Відео: youtuberally.ua

Автор: Віктор Маленчак.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.