На сьогодні пройдено 850 метрів нового двоколійного Бескидського тунелю, залишилося прокласти ще 900 метрів.
Про це повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури.
Будівництво нового двоколійного Бескидського тунелю заплановано закінчити у 2017 році.
«Бескидський тунель – один із найважливіших інфраструктурних проектів, які реалізуються за допомогою фінансування ЄБРР та ЄІБ. Впевнений, Уряд докладе усіх зусиль, щоб цей проект завершити. Проект залишається пріоритетним і зупиняти його не можна», - зазначив заступник Міністра інфраструктури Олександр Кава в ході інспекційної поїздки на будівництво тунелю 21 січня.
За словами головного інженера дирекції будівництва тунелю Володимира Харлана, щодня будівельники прокладають 3-4 метри тунелю комбінованим способом (за допомогою вибухів та проходки гідромолотом). На сьогодні вже виконано робіт на 426 млн. грн., з них 300 млн. – кошти ЄБРР, 126 млн. грн. – Укрзалізниці.
Нагадаємо, роботи із будівництва нового Бескидського тунелю почалися 29 жовтня 2013 року.
Для України Бескидський тунель має стратегічне значення, оскільки цим маршрутом перевозяться вантажі до західного кордону країни, а також понад 60% транзитних вантажів у напрямку Західної і Центральної Європи.
Новий тунель будується на відстані 30 метрів від існуючого. Згідно з основними техніко-економічними показниками проекту, довжина тунелю становитиме 1,764 км, ширина – 10,5 м, висота – 8,5 м.
Інженерна споруда пролягатиме на глибині 180 м від поверхні Бескидського хребта. Після закінчення проходки тунелю залізничники прокладуть колії, мережі зв’язку та електрифікують цю дільницю.
Новий тунель буде обладнано сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляцією, відеонаглядом, контрольними датчиками визначення рівня шкідливих газів, а також постійним моніторингом внутрішнього стану, засобами пожежної безпеки і системою антикорозійного захисту.
Бескидський тунель має стратегічне значення, оскільки за маршрутом, на якому він розташований, перевозяться вантажі до західного кордону країни, а також понад 40% транзитних вантажів у напрямку Західної та Центральної Європи.
Будівництво розпочалося у листопаді 2013 року.
В червні будівельники пройшли 290 метрів тунелю.