Новини

Транспорт

Укрзалізниця випробувала обладнання для систем захисту вантажів

Укрзалізниця випробувала обладнання для систем захисту вантажів

kolo.poltava.ua

Укрзалізниця випробувала обладнання для систем захисту вантажів

Вівторок, 26 червня 2012, 09:17

На Укрзалізниці разом із Держпідприємством «Вінницятрансприлад» відбулося випробування обладнання, що дозволяє оперативно стежити за вагонами, вантажем та місцем їх перебування в дорозі. Про це повідомляє прес-служба Укрзалізниці.

В режимі реального часу спостерігачі знали, де знаходиться вагон і що з ним. Інформація про стан запірного пристрою і маршрут пересування автоматично надходила на комп'ютери.

«Ми не сумніваємося, що такі можливості захисту в процесі перевезення зацікавлять багатьох наших клієнтів, особливо працюючих з дорогими вантажами», – зазначив головний інженер Головного комерційного управління Укрзалізниці Сергій Вялков.

В цілому ж нова конструкція виглядає так: при закритті вагона електронна пломба навішується на звичайний запірно-пломбувальний пристрій і в разі руйнування, пошкодження або у відповідь на запит про цілісність подає сигнал. Так званий контролер знаходиться всередині вагона і забезпечує зв'язок з супутниковим навігатором або мобільним оператором по системам GPS і GSM. На відміну від ЗПУ, яке залишається разовим, контролерний пристрій багаторазовий: він діє на підзарядці і встигає подати сигнал, навіть якщо піддається руйнуванню.

Контролери виготовляються в кооперації з однією з київських фірм, яка відповідає за програмне забезпечення. На думку приладобудівників, тією ж системою, тільки перепрограмованою, можна обладнати не тільки вагони, а й локомотиви, щоб контролювати залишок палива, швидкість руху, час простоїв.

«Зрозуміло, що поки це тільки дослідний зразок. Він напевно зазнає зміни і в габаритах, і в естетичному оформленні, – та й наука не стоїть на місці! А складнощів з порядком обороту цих пристроїв, в тому числі по країнах СНД, не буде, так як у нас з колегами – відпрацьовані схеми. Обертаються ж по всіх залізницях вагони, елементи кріплення вантажів. Про все можна домовитися, якщо клієнта це зацікавить. Решта – справа техніки», - підсумував С.Вялков.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.