Турецька компанія Atlasjet зробила лише 2 рейси у львівському аеропорті, через те, що незадоволена наданими умовами для роботи.
Про це Варіантам повідомив народний депутат України Ігор Васюник.
«Вони зробили лише 2 рейси і попросили, щоб їм створили нормальні умови для роботи. Чомусь аеропорт Бориспіль має можливість давати 80 % знижки одному з перевізників, а аеропорт Львів – такого права не має. Тобто жодному перевізнику не вигідно тут створювати свою базу», – повідомив Ігор Васюник.
За його словами, малій авіації також не вигідно використовувати аеропорт Львів. Власники приватних літаків лишають їх у Польщі та машиною добираються до Львова. Відтак львівський аеропорт втрачає можливість додаткового заробітку.
«Не побоюсь сказати, що певним бізнес-колам вигідна дискредитація аеропорту Львів і необхідно, щоб впливи цих бізнес-кіл були усунені. Але це окрема і дуже складна тема для розмови з керівництвом Мінінфраструктури», – заявив Ігор Васюник.
Що ж до злітно-посадкової смуги у львівському аеропорті, яка була збудована до Євро-2012, то, як повідомив нардеп, її досі не ввели в експлуатацію.
«Вона не була введена в експлуатацію і зараз потрібно на це додаткові кошти. Необхідно також добудувати трансформаторну підстанцію, бо аеропорту бракує енергетичних потужностей. Через ці два технічних моменти аеропорт не може розвиватися. Тут або приймати рішення про дофінансування підрядників, або відкривати кримінальні справи», – додав Васюник.
Нагадаємо, на початку червня Державіаслужба надала авіакомпанії AtlasJet Україна дозволи на експлуатацію 6 повітряних ліній, 2 з них – зі Львова. А 18 червня у аеропорту Львів компанія презентувала свій перший рейс в напрямку Київ-Львів-Київ.
Також зазначимо, що вчора комітет з питань транспорту та зв’язку Верховної Ради сьогодні ухвалив рішення звернутись до прем’єр-міністра України щодо доцільності перебування Дениса Антонюка на посаді голови Державіаслужби України. Цього ж дня уряд відсторонив Антонюка від виконання посадових обов'язків до завершення службового розслідування.