Однією з вимог приватних перевізників, які сьогодні страйкують, є запровадження електронного квитка.
Про це сьогодні повідомив начальник управління транспорту та зв’язку Львівської міськради Віктор Щир, передає кореспондент Варіантів.
"У нас є угода між банком ЄБРР і Львіватодором, який і буде працювати над запровадженням електронного квитка в місті. Наразі банк вибирає технічного консультанта, що супроводжуватиме цей проект. І вже у вересні ми чекаємо на оголошення міжнародного тендеру", – розповів Віктор Щир.
Втім за його словами, сам тендер триватиме близько 8-9 місяців, і ще приблизно рік потрібно буде, аби напрацювати систему електронного квитка та запровадити його у громадському транспорті.
Приватні перевізники, що сьогодні зібрались на пікет під міськрадою, висунули ряд вимог до міського голови Львова Андрія Садового. Серед них – врегулювання пільгових перевезень та запровадження електронного квитка.
Саме він, на думку водіїв маршруток, частково дозволить вирішити проблему з пільговими перевезеннями, адже сьогодні у Львові понад 300 тисяч мешканців мають право на пільговий проїзд у громадському транспорті.
"Електронний квиток, в першу чергу, значно полегшить роботу самих водіїв. Їм вже не доведеться брати гроші, віддавати решту та перевіряти посвідчення. Таким чином водій зможе спокійно їхати по дорозі і, відповідно, тоді значно зменшиться кількість ДТП за участю марштруток", – пояснив водій маршрутки Роман.
Натомість Віктор Щир зауважив, що електронний квиток не зменшить самої кількості пільговиків у громадському транспорті.
"Якщо не буде монетизації пільгових проїздів у транспорті, то таким категоріям населення видаватиметься соціальна картка, яка фіксуватиме їхній проїзд. А сам електронний квиток дозволить контролювати пасажиропотік пільгових категорій, та самої проблеми з їхньою великою кількістю не вирішить", – додав Віктор Щир.
Також аби врегулювати кількість пільговиків у маршрутках, перевізники запропонували ввести часові чи кількісні обмеження на проїзд такій категорії громадян.
"Ми не відмовляємося возити пільгові категорії населення. Але їхня кількість із кожним днем збільшується, все частіше люди використовують підроблені посвідчення. Ці документи, до речі, ніхто не перевіряє. А запровадження обмежень на проїзд допомогли б врегулювати пасажтиропотік і саму оплату за проїзд", – зазначив водій маршрутки Михайло.
Натомість Андрій Садовий наголосив, що прийняття таких обмежень є компетенцією сесії міськради.
Нагадаємо, сьогодні вранці через страйк приватних перевізників на міські маршрути вийшло лише 362 автобуси зі 640. Всі вони обіцяють вже завтра заблокувати транспортну систему Львова, якщо Андрій Садовий не виконає їхніх вимог.