Новини

Економіка

Інвентаризація земель

Інвентаризація земель

У ЛОДА розподілили субвенцію на інвентаризацію земель у п'ятьох районах і одній ОТГ

Понеділок, 3 липня 2017, 13:07

700 тисяч гривень надали Бродівському, Жовківському, Кам’янка-Бузькому, Золочівському, Пустомитівському районам і Тростянецькій ОТГ.

Про це йдеться у розпорядженні голови Львівської облдержадміністрації Олега Синютки №580/0/5-17 від 29 червня.

Головою Львівської обласної державної адміністрації та головою Львівської обласної ради затверджені Уточнені напрямки використання коштів з обласного бюджету у 2017 році на виконання Програми в розділі "Розвиток земельних відносин":

  1. Здійснити розподіл субвенції, передбаченої за спеціальним фондом обласного бюджету у 2017 році для департаменту архітектури та розвитку містобудування обласної державної адміністрації на виконання Уточнених напрямків у 2017 році в розділі "Розвиток земельних відносин" за КПКВК 4818800 "Інші субвенції" КЕКВ 2620 "Поточні трансферти органам державного управління інших рівнів" в сумі 700 тисяч гривень, для надання  субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетам.

  2. Департаменту архітектури та розвитку містобудування обласної державної адміністрації, Бродівській, Жовківській, Кам’янка-Бузькій, Золочівській, Пустомитівській районним державним адміністраціям і Тростянецькій об’єднаній територіальній громаді забезпечити цільове використання коштів субвенції.

  3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови обласної державної адміністрації відповідно до розподілу функціональних обов’язків.

Згідно з розпорядженням, кошти виділено на інвентаризацію земель таким таким чином:

Бродівський районний бюджет   100 тисяч
Жовківський районний бюджет   195 тисяч
Золочівський районний бюджет   120 тисяч 
Кам'янка-Бузький районний бюджет   95 тисяч
Пустомитівський районний бюджет   90 тисяч
Бюджет Тростянецької сільської ради Тростянецької об’єднаної територіальної громади Миколаївського району   100 тисяч

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.