У міськраді склали рейтинг звернень львів'ян на гарячу лінію міста.
Про це повідомила прес-служба Львівської міської ради.
Як заявила директор департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради Валентина Бартошик, за останній місяць найбільше на гарячу лінію міста мешканці зверталися щодо системи електропостачання житлового будинку – 483 та несправності ліфтів – 437 звернення.
Щодо відсутності подачі холодної води було зафіксовано 377 звернення, а на порушення графіку руху громадського транспорту – 257.
«Найбільше мешканці запитують щодо системи електропостачання житлового будинку. Далі – ліфти, подача холодної води, графік руху громадського транспорту. Таким чином, аналізуючи, ми будемо бачити динаміку, по яких зверненнях ідуть зміни, які питання порушують мешканці, для того, щоб ми мали правильно організовану роботу і приймали відповідні управлінські рішення», – зазначила Валентина Бартошик.
Нагадаємо, гаряча лінія міста приймає близько тисячу звернень у день, переважно з питань житлового господарства та благоустрою міста.