У грудні жителі Львівщини найчастіше скаржились на дороги і транспорт

П'ятниця, 5 січня 2018, 17:31

Упродовж грудня 2017 року служба "112" опрацювала 23 823 звернень мешканців Львівської області. 

Про це повідомляє прес-служба ЛОДА.

З усіх звернень зареєстрованих у грудні 75 скеровано на екстрену службу "101", 2768 звернень - на "102", 2282 звернень - на "103", 212 звернень - на "104", 18 486 звернень - на "Гарячу лінію області".

На "Гарячу лінію області" громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, ремонту доріг, комунального господарства, благоустрою.

Із зареєстрованих звернень за місяць 17 552 заявникам надано відповіді, ще 934 звернення перебувають на розгляді.

Додамо, що жителі Львова під час дзвінків на "гарячу лінію" звертаються також  щодо житлового господарства та благоустрою міста.

Мітки: 112, гаряча лінія, ЛОДА, новини львівщини