Департамент "Адміністрація міського голови" Львівської міської ради провів тендер у системі ProZorro на рекламні матеріали (банери, постери), які переможець тендеру має надавати з 22 березня до 31 грудня 2019 року.
Аукціон стартував 18 березня, участь у ньому взяли 5 компаній та підприємців, а переможцем обрали Павла Гурбу, який запропонував надати міськраді рекламні матеріали за 118 995 грн. Додамо, очікувана вартість послуг становила 199 000 грн.
Як йдеться у закупівлі, переможець тендеру має виготовити 166 штук рекламних матеріалів за макетом Львівської міськради.
Найменування товару |
Одиниці виміру |
кількість |
Банер формату 2,85 х 7,25 м |
шт. |
46 |
Банер формату 9,3 х 4,6 м |
шт. |
2 |
Постер формату 3 х 6 м |
шт. |
30 |
Постер формату 1,2 х 1,8 м |
шт. |
30 |
ПВХ з друком 0,7 х 1,05 м |
шт. |
50 |
Банер формату 2,0 х 0,85 м |
шт. |
5 |
Х-банер формату 1,8 х 0,8 м |
шт. |
3 |
За даними порталу YouControl, Павло Гурба з Трускавця є фізичною особою-підприємцем з 2002 року, замається виданням книг. Також він є власником ПП "Фірма "Плеяда" (з 2009 року) та ТОВ "Плеяда друк" (з лютого 2019 року), які займаються видавничою діяльністю та зареєстровані у Трускавці.