Незважаючи на протести мешканців, Львівська міськрада дозволила збудувати на вул.Городоцькій 4-поверховий житловий будинок з підземним паркінгом.
Про це повідомляє кореспондент Варіантів.
Сьогодні виконком Львівської міської ради затвердив містобудівні умови ТзОВ "Княжий Холл" для спорудження багатоквартирного житлового будинку з вбудованими приміщеннями громадського призначення та підземним паркінгом зі знесенням існуючичих будівель колишнього заводу автотракторних запчастин на вул. Городоцькій, 64, на території історичного ареалу міста.
Будинок збудують на території, загальною площею 0,9014 га, яка призначена для багатоквартирного житлового будинку з об'єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури. Максимально допустимий відсоток забудови земельної ділянки – 9%. Гранично допустима висотність будівлі – 24 м, хоча фактична висота будівлі сягає 19 м.
Однак, на думку місцевих мешканців, новобудова загрожує цілісності навколишніх будинків, під час ведення будівництва може постраждати внутрішній дворик з фруктовими деревами.
Окрім цього, одна з львів'янок принесла візуалізацію попередніх варіантів забудови й наголосила, що перші дозвільні документи на проектування були видані 2016 року, згідно з якими планували звести у цьому місці 2-поверховий будинок, який вписувався у наявний історичний ареал.
Згодом проект розширили до 4 поверхів з мансардою, а остаточний проект передбачає узагалі зведення 6-поверхового будинку. Згідно з останнім варіантом, нова будівля матиме 24 метри висоти, що на 10 метрів перевищує висоту сусідніх будинків, саме тому львів’яни й протестують проти цього будівництва.
За даними порталу YouControl, ТзОВ "Княжий Холл" зареєстроване з 2017 року у Львові, займається будівництвом житлових і нежитлових будівель. Кінцевою власницею фірми є львівянка Марія Малецюх, а сама фірма є правонаступницею ТзДВ "Львівавтозапчастина", що знаходиться за цією ж адресою на вул. Городоцькій, 64 й власницею цього підприємства також є Марія Малецюх.
Додамо, на вул. Городоцькій, 64 за проектом інженера Г. Заремби було збудовано корпуси фабрики сільськогосподарських машин акційного товариства Гофгерр-Шранц-Клейтон-Шуттлеворт. За радянських часів її перетворили на завод автотракторних запчастин. Завод давно вже не працює.