Львівський аеропорт сплачує у держбюджет 90% прибутку і йому бракує коштів на реалізацію інфраструктурних проектів.
Про це йдеться у відповіді Львівської ОДА на офіційний запит Варіантів.
Станом на 29 січня, як наголосили у Львівській ОДА, у Міжнародного аеропорту "Львів" імені Данила Галицького є проблеми з реалізацією інфраструктурних проектів, які необхідні для забезпечення якісного та безпечного обслуговування пасажирів і авіакомпаній.
Зокрема, у 2019 році постановою уряду підвищили ставку відрахування до держбюджету чистого прибутку аеропорту до 90% (у 2016 році ця ставка зросла з 30% до 75%), через це у львівського аеропорту бракує понад 231 млн грн на втілення інфраструктурних проектів, більшість з яких уже розпочали.
"З метою подальшого успішного розвитку підприємства необхідно інвестувати в інфраструктурні проекти, більшість з яких уже розпочали, понад 231 млн грн. Зокрема, це стосується завершення робіт на об'єктах, які будувалися до проведення Євро-2012. А також підприємству необхідні капітальні інвестиції для нинішньої інфраструктури (реконструкції старого терміналу, готелю тощо)" – наголосили у Львівській ОДА.
Через це Львівська ОДА ще у 2018 році скерувала листи у Міністерство фінансів України та прем'єр-міністру України щодо необхідності внесення змін у постанову уряду та знизити до 30% відрахування до держбюджету для львівського аеропорту.
Також у Львівській ОДА наголосили, що ситуація з Міжнародним аеропортом "Львів" імені Данила Галицького входить у перелік найбільш актуальних питань розвитку Львівської області, які були надіслані в Кабінет Міністрів України.
Нагадаємо, що наразі львівський аеропорт користується недобудованими злітно-посадковою смугою та пасажирським терміналом.