Мережа магазинів АТБ підняла ціни на продукти харчування та товари першої необхідності.
Про це повідомляє Retailers.
Мережа магазинів АТБ розпочала підвищувати ціни на продукти і товари першої необхідності. Як заявили у компанії, така ситуація пов'язана зі стрімким зростанням закупівельних цін від постачальників не тільки для торгової мережі, а й для всіх операторів українського ринку роздрібної торгівлі.
За даними мережі, продукти "борщового набору" (картопля, капуста, цибуля, морква) подорожчали на 35-128%, цукор – на 8%, макаронні вироби – на 9,5%, пшенична крупа – на 11%, гречка – на 51 %, борошно – 5%, яйця – 6%.
У компанії наголосили, що підвищувати ціни постачальники почали після ажіотажного попиту на товари, що почався після оголошення карантину.
"Підняття вартості товарів постачальники пояснюють значним зростанням витрат виробництва, пов'язаних з прийнятими карантинними заходами. А саме – заборонами і обмеженнями на перебування великої кількості працівників в одному приміщенні, транспортними проблемами", – повідомляє АТБ-маркет.
Додамо, з 12 березня до 3 квітня в Україні запровадили карантин в навчальних закладах та обмежили проведення масових заходів.