Зміст статті

10 листопада 2020олександр ковальчук

Український соул # 23

Забутий наступними поколіннями грув української естради.

Варіанти продовжують треклист забутих, несподіваних та грувистих треків української естради.

Варіанти продовжують свій вояж до скарбнички української естради 60-80-х років минулого століття, яка вже давно потребує негайної каталогізації та аналізу. І так, не завжди поміж цього треклисту буде соул, фанк чи диско.

Фемій Мустафаєв "Ходить осінь"

Слон намагається їхати на метелику. Неповороткі інтонації Мустафаєва відверто не встигають за вихилясами зальотного ритму і тому трек стає ще більш грайливим в іронії фанкового (з обов'язковим елементом психоделії) інструменталу.

Роман Майборода "Здрастуй, Києве мій"

І без асоціацій зі сінатровою поставою володаря Всесвіту хіт Романа Майбороди – це зразковий моноліт на віки з необхідною хвилею піднесення.

Віталій Свирид "На долині туман"

Нова версія хіта 60-х, який більше відомий у виконанні Миколи Кондратюка, була незмінним треком на радіо Промінь у 90-х. Свирид дає пісні того млосного соулу латиноамериканської пристрасті, який не могли собі дозволити попередні покоління. Обов'язковий номер збірок найкращих треків української музики.

Дарка і Славко "Я не хочу"

Брейкаповий блюз нью-йоркського дуету Дарка й Славко з неодмінним солом та раптовим переходом від суму до здорового пофігізму.

ВІА Кобза "Дві колії поза містом"

Рвучкий фанк ВІА Кобза навіть у поганій якості дає зразковий грув та психоделію.


фото: discogs.com

Автор: олександр ковальчук