Андрій Садовий та Олег Синютка витратили на свою передвиборчу кампанію перед другим туром виборів 2,8 та 2,6 млн грн відповідно.
Львівська міська територіальна виборча комісія оприлюднила проміжні фінансові звіти про використання коштів виборчого фонду кандидатів на посаду голови Львівської ОТГ Андрія Садового та Олега Синютки за період з 2 до 15 листопада цього року.
Зокрема, за цей час на рахунок виборчого фонду народного депутата з Львівщини від партії "Європейська Солідарність" Олега Синютки надійшло 2 633 501,50 грн від місцевої організації партії "Європейська Солідарність". Натомість власні кошти Синютка на агітацію не використовував. За відрахуванням банківських послуг, його виборчий фонд становив 2 625 254,84 грн. Із цих коштів 2 471 947,84 грн було витрачено на матеріали у ЗМІ, а ще 146 200 грн – на інтернет.
Всього Синютка витратив на свою передвиборчу агітацію 2 618 147,84 грн.
Агітаційні матеріали та ролики кандидата у мери Львова розмістили такі телерадіокомпанії, видання та підприємці: ТОВ "Телерадіокомпанія "Львівська хвиля", ТОВ "ТРК "Медiа Маркет", ТзОВ "ТРК "Класiк Радiо", ТзОВ "Телерадiокомпанiя "Галичина", ТзОВ "ТРК "Говерла", Фiлія АТ НСТУ "Львiвська регiональна дирекція", ТОВ "Видавничий дiм "Високий замок", ФОП Чудик Марія Олексiївна, ТзОВ "Престайм ком.юа", ФОП Равва Анастасія Сергіївна, ТОВ "Телерадiокомпанiя " Експрес-інформ", ТзОВ "Телеканал "Прямий", ПП ТОВ "ТРК "НБМ", КП ТРК "Перший Західний".
Натомість на рахунок виборчого фонду мера Львова Андрія Садового з 2 до 15 листопада надійшло 2 890 000 грн від місцевої організації партії "Об’єднання "Самопоміч". Власні кошти, як й Синютка, Садовий на свою передвиборчу агітацію не переводив.
За відрахуванням банківських послуг, його виборчий фонд становив 2 871 059,24 грн. Із цих коштів 404 727,02 грн було витрачено на виготовлення матеріалів передвиборчої агітації – листівок і плакатів (359 271,02 грн) та встановлення агітаційних наметів (45 456 грн).
На рекламу у ЗМІ Андрій Садовий витратив 1 529 431,80 грн, ще 781 988 грн пішли на оплату вивісок, сітілайтів, білбордів з політичною рекламою кандидата. Крім цього, 127 553,90 грн виборчого фонду витратили на послуги поштового зв’язку.
Всього Садовий витратив на свою передвиборчу агітацію 2 843 700,72 грн.
Агітаційні матеріали та ролики кандидата у мери Львова розмістили такі телерадіокомпанії, видання та підприємці:
Нагадаємо, сьогодні Львівська ТВК офіційно оголосила про перемогу Андрія Садового на виборах голови Львівської ОТГ. Другий тур виборів голови Львівської ОТГ комісія призначила на 22 листопада. У ньому взяли участь Андрій Садовий та народний депутат від "Європейської Солідарності", екс-голова Львівської ОДА Олег Синютка.
Додамо, 24 листопада фракції "Європейська Солідарність", "Варта" та ВО "Свобода" провели першу сесію міськради, на якій обрали тимчасову президію та склали присягу. Натомість фракції "Самопомочі" та "Голосу" відмовилися брати участь у засіданні, відтак на сесії були присутні 34 депутати.
Тому з цього моменту припинено повноваження попередніх керівників всіх 20 місцевих рад, включених до складу Львівської ОТГ, а також й міського голови Львова. Згідно з законом, після приведення до присяги новообраного мера Львова, відбудеться призначення старост, які мали б перебрати на себе управлінські функції на даних теріторіях.