Сьогодні, 6 лютого, у селищі Славське Львівської області відбувається конференція на тему "Мале Карпатське коло: на шляху до державного інвестиційного проєкту" за участі представників влади.
Про це повідомляє кореспондент Варіантів.
Сьогодні, 6 лютого, у селищі Славське Львівської області на території готелю "Вежа Ведмежа" відбувається конференція на тему "Мале карпатське коло" в рамках якої проведуть чотири панельні дискусії на теми "Дорожня інфраструктура "Малого Карпатського кола»: від ідеї до стану реалізації", "Мале Карпатське коло" і туристична інфраструктура Українських Карпат", "Державний інвестиційний проєкт: від процедури до втілення", "Лісові автомобільні дороги в "Малому Карпатському колі" за участі представників влади різних рівнів від трьох областей-учасників проєкту – Львівської, Закарпатської та Івано-Франківської областей.
У рамках конференції відбувся брифінг для журналістів від голови Державного агенства автомобільних доріг України Олександра Кубракова,
заступника Керівника Офісу Президента України Кирила Тимошенка,
голови Львівської облдержадміністрації Максима Козицького. Представники влади у своїх промовах та відповідях на питання журналістів були вельми лаконічними. Голів обласних адміністрацій дотичних до проєкту Івано-Франківської та Закарпатської областей не було.
"Президент опікується інфраструктурою – для нього це важливо, і сьогодні ми тут, аби підтвердити свою прихильність і готовність допомагати, аби це відбулось за 2-3 роки, а не 7 чи 10, ми дуже зацікавлені аби тут були інвестори, які будуватимуть гірськолижні курорти, готелі та ресторани, саме тому ми прискорюємось по роботах, шукаємо додаткового фінансування і розуміємо, як це можна зробити. З боку Офісу Президента буде максимальна підтримка", – зазначив Кирило Тимошенко.
Варто нагадати, що холдинг ОККО Group планує у 2021 році розпочати будівництво гірськолижного курорту на території Славської об'єднаної територіальної громади, сума інвестицій складе 500 млн доларів.
Стосовно можливості проведення Олімпійських ігор в Україні через будівництво нових автошляхів та гірськолижних курортів, то Кирило Тимошенко зазначив, що в найближчі місяці спільно з Міністерством спорту повідомлять, однак ані прямої відповіді чи заперечення щодо проведення змагань не було.
"Нема значення, що проєкт має назву "Мале Карпатське коло" – це величезний інфраструктурний об'єкт на території трьох карпатських областей, який ми розпочали ще у 2019 році, підписавши тристоронній меморандум за участі Прем’єр-міністра. Таким проєктам треба надавати статус національного", – зазначив голова Львівської облдержадміністрації Максим Козицький.
Максим Козицький додав, що реалізацію проєкту "Мале Карпатське коло" Львівська ОДА спільно зі Службою автомобільних доріг розпочала ще торік. Зокрема, з державного бюджету Львівщина отримала 200 мільйонів гривень для розвитку дорожньої інфраструктури. На цей рік – для продовження ремонтних робіт на автошляхах необхідно майже 700 мільйонів гривень. Фінансовий ресурс з держбюджету б дозволив виконати повний комплекс робіт на дорозі Бориня – Боберка та на дорозі Славське – Хащованя до межі Львівської області.
"Хочу подякувати усім хто долучився до ініціювання проєкту,для нас це можливість створення туристичного магніту. Хочу окреслити, що усі тут дотичні до цього проєкту і поза межами цього проєкту, дбають про розвиток дорожньої інфраструктури, зокрема доріг, які з'єднують Україну з Європейським Союзом, адже це важливо, так само як реконструкція пунктів пропусків, і нашим амбітним завданням є відкриття і нових пунктів пропуску, зокрема, прокладання колій, аби можна було потрапити не лише автошляхами, а зручними потягами з Європи. Аби це було цікаво інвесторам, важливо жити не лише проєктом "Мале карпатське коло", а спільними наступними проєктами підкреслювати нам красу Карпат", – зазначив народний депутат від партії "Слуга народу" Ростислав Тістик.
Колишній голова Львівської обласної ради, депутат Львівської обласної ради від фракції "Європейська Солідарність" Олександр Ганущин, був красномовним та зазначив, що останні такі рішення щодо будівництва доріг були ще за часів "матінки Австрії" (тобто коли Карпатська Україна була території Австро-Угорської імперії), або до олімпіади в СРСР у 1980-роках.
"Львівська область цьогоріч закладає у будівництво доріг 1 млрд 200 тис. грн на дороги державного значення та 700 млн на дороги довірені Львівській обласній адміністрації. Ми маємо амбітну мрію пройти бюрократичні мірила аби у державних бюджетах наступних років з'явилась окрема стрічка інвестиційних проєктів "Мале карпатське коло", – зазначив Олександр Ганущин.
Додамо, що окрім доріг місцевого значення, у рамках реалізації проєкту "Мале Карпатське коло" буде відремонтовано та збудовано 75,5 км доріг загального користування державного значення Львівщини. Зокрема, М-06 Київ – Чоп – 51,5 км та Т-14-24 Сколе – Славське – 24 км. Окрім цього, заплановане відновлення 37 мостових переходів.