Вівторок, 8 червня 2021, 18:10
Управління майном спільної власності Львівської облради замовило 79 різних меблів на 114 тисяч гривень.
Управління майном спільної власності Львівської обласної ради оголосило закупівлю у системі ProZorro на придбання офісних меблів, які переможець тендеру має доставити до 31 грудня 2021 року.
Аукціон стартує 11 червня, а початкова закупівлі становить 114 000 грн.
Всього управління майном спільної власності замовило 16 різних видів офісних меблів загальною кількістю у 79 одиниць:
- шафа для документів (шафа для документів, знизу дверцята закриті а верхні скляні – 5 штук;
- шафа одягова (шафа для одягу з дверцятами) – 3;
- конференц-стіл овальної форми – 3;
- стіл робочий кутовий – 12;
- тумба для документів з поличкою і дверцятами – 6;
- стіл робочий – 1;
- стіл приставний – 1;
- конференц-стіл – 1;
- тумба з шухлядами – 2;
- стіл журнальний з поличкою – 1;
- перегородка з ДСП – 1;
- шафа для одягу – 2;
- шафа для документів – 1;
- шафа книжкова – 2;
- стілець офісний – 30;
- крісло офісне – 8
Ціна та вартість меблів охоплюють всі витрати на доставку. Вся продукція повинна бути новою і такою, що не була у використанні.
Нагадаємо, у лютому Львівська облрада призначила Сергія Іваха начальником управління майном спільної власності.
Приєднуйтесь до нашого нового каналу в Telegram
Підтримай журналістів ІА Варіанти
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
Варіанти - онлайн газета новин Львова. Інший погляд на львівські новини та новини львівщини. Завжди свіжі новини про Львів, про львів'ян і не тільки. Тут новини у Львові оновлюються постійно.
Продовжуючи переглядати varianty.lviv.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом , і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності. Зрозуміло