Зміст статті

15 вересня 2021Реклама

Продажі товарів в інтернеті: маркетплейси і альтернативи

Першочерговим для покупки в інтернет є форма замовлення.

Незалежно від того, товари якої групи купуються, м'які іграшки або автозапчастини, відвідування найближчої торгової точки передбачає вивчення інформації. І вже після приймається рішення про покупку.

Подібний підхід оптимальний і для покупця, і для продавця. Навіщо сидіти біля телефону в очікуванні, коли звільниться консультант? Краще продавати товар безпосередньо, отримуючи прибуток.

Методи продажу перевірені часом

Тому, хто знає правила гри на ринку простіше відкрити і оптимізувати свій бізнес. При цьому відсутні знання у деяких сферах, такі як вебдизайн, мови, верстка та інші, можна отримати за допомогою інтернету.

Програміст або аналітик, які незнайомі з основами маркетингу, але хочуть швидко організувати свій бізнес, залучають клієнтів інформацією. Отримана інформація засвоюється легко, а знижка на товар, робить свою справу, піднімаючи авторитет продавця.

Які тут є відмінності?

  • Бізнесмен створює повноцінний інтернет-магазин з продажу нових і старих деталей. Він знає і має навички продажів товару реальному клієнту. Тепер він може трансформувати вміння в прямі електронні продажі B2C (від бізнесу до споживача);
  • Програміст, і за сумісництвом автолюбитель, розуміє, що досвіду продажів немає, а на те, щоб набути навичок потрібен час. Тому пропонує знання, що самому по собі є цінністю. При цьому клієнт усвідомлює, що до зустрічі з авторським блогом він був, профаном в питаннях ремонту автомобіля. І тому з радістю купить запчастини саме на цьому ресурсі, користуючись уроками зі зміни двигуна від автора.

При цьому обидва продавці проводять час соціальних мережах, розміщують актуальну рекламу про продаж своїх товарів. Також деякі розміщують фото в Інстаграм. Це все вимагало  неймовірних ресурсів, щоб продати що-небудь. Сьогодні є електронні майданчики. Одним з таких - Автопро.

По суті, Автопро є інформаційним майданчиком з розширеними можливостями, як для продавців, так і для покупців:

  • Покупець може легко визначити цінність покупки;
  • Меню логістики показує чіткі терміни транспортних послуг;
  • Власники магазинів, зареєстрованих на майданчику, захищені антидемпінговими інструментами.

Базовий комплект на майданчику безкоштовний. Додаткові інструменти, що забезпечують рекламу і аналіз маркетингових процесів, можна придбати за доступною ціною. Переглянувши кілька розділів на маркетплейсе, покупець виявить, що асортимент запчастин неймовірно широкий. При цьому для пошуку необхідної деталі для ремонту свого автомобіля буде потрібно не більше 10 секунд.

Автор: Реклама

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.