Новини

Галицький П'ємонт
ПАТ «ОКСІ БАНК»

Соціум

трансмісійні фільтри

Середа, 22 вересня 2021, 11:00

Найкращі виробники трансмісійних фільтрів

трансмісійні фільтри

Фільтрувальні елементи КПП виконують роль бар'єра, який захищає механізм трансмісії від потрапляння бруду та металевої стружки.

Це суттєво подовжує експлуатаційний період деталей коробки передач.

Масляні фільтри з часом варто замінювати. Досвідчені львівські автомобілісти рекомендують замовляти трансмісійні фільтри на спеціалізованих інтернет-платформах (наприклад, avtozvuk.ua).

Яку марку фільтрувального елементу варто вибрати?

Поміж найпопулярніших поміж автолюбителів Львівщини виробників маслофільтрів виділяють:

– Febi – вирізняються відмінними розділювальними та поглинальними параметрами;

– Bosch – мають високу міцність на розрив, оснащуються якісними прокладками;

– Hengst – виділяються стійкістю до високих температур та значного тиску.

Варто також звернути увагу на брендові варіанти маслофільтрів, наприклад, BMW, Honda, Ford тощо. Такі деталі випускають з урахуванням особливостей роботи АКПП конкретної моделі авто, але мають вищу ціну.

Коли потрібно замінити масляний фільтр?

Спочатку слід зазначити, що несвоєчасна заміна цієї запчастини може призвести до серйозних несправностей автомата. Замінювати фільтр необхідно під час оновлення мастила коробки передач. Також маслофільтри потребують заміни:

– якщо чути запаху горілого з отвору для заливки мастила – зазвичай таку ознаку виявляють під час перевірки рівня масла;

– під час заміни кольору мастила – це свідчить про присутність сторонніх домішок;

– кожні 60-80 тис. км пробігу (для вітчизняних доріг) – якщо машина експлуатувалася у надважких умовах, то фільтр краще змінювати кожних 40 тисяч кілометрів.

Також слід слідкувати за появою ознак забивання фільтрувального елементу. Якщо він забився, то його необхідно негайно замінити.

Львівські автомобілісти виділяють такі найпоширеніші ознаки подібної несправності:

– проковзування муфт під час перемикання швидкостей;

– відсутність реакції автомобіля на увімкнену передачу;

– виникнення повітряних пробок всередині гідравлічної системи;

– невчасне увімкнення швидкостей;

– перегрівання КПП під час помірної їзди;

– постійна нестача мастила.

Детальніше про цю проблему можна прочитати в автомобільних блогах, наприклад, на сайті AutoBaza.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.