Новини

Посібник для журналістів
ПАТ «ОКСІ БАНК»

Економіка

Оксі Банк

Середа, 1 грудня 2021, 14:50

Оксі Банк долучився до інформаційної кампанії про безготівкові розрахунки від Нацбанку

Оксі Банк

Оксі Банк підтримав ініціативу Нацбанку із популяризації безготівкових розрахунків та долучився до кампанії #Cashless.

Про це повідомляє Liga.net.

"Оксі Банк" став партнером всеукраїнської інформаційної кампанії з популяризації безготівкових розрахунків #Cashless, яку розпочав Національний банк України і мета якої – розповісти українцям про переваги і зручність безготівкових розрахунків, стимулюючи їх зростання.

У рамках інформаційної кампанії "Оксі Банк" розповідатиме українцям про:

- як відкрити рахунок у банку;

- типи платіжних карток та онлайн-банкінг;

- платежі та перекази коштів через платіжні сайти та маркетплейси за реквізитами або QR-кодом;

- безпеку cashless-платежів.

"Згідно з результатами дослідження, яке проводив Національний банк у 2020 році, платіжною карткою за останній рік користувалися 76% українців, проте онлайн-банкінгом – всього 21%. Ще досить значний відсоток громадян, отримавши зарплату, стипендію чи пенсію на картку, знімають з неї гроші в банкоматі та розраховуються готівкою" – пояснив заступник голови Нацбанку Олексій Шабан.

За його словами, найбільше підтримки в опануванні безготівкових розрахунків потребує старше населення України, особливо в регіонах, оскільки ця тема вимагає навичок не тільки з фінансової, а й цифрової грамотності.

"Оксі Банк" повністю підтримує ініціативу Нацбанку із популяризації безготівкових розрахунків. Адже зменшення обігу готівки сприяє зростанню ВВП, поступовому виведенню економіки з тіні та збільшенню стабільності банківського сектору. Зрештою, кешлес – це зручно та безпечно. Своїм клієнтам ОКСІ БАНК пропонує швидкі безконтактні розрахунки, у тому числі за допомогою сучасних сервісів Apple Pay та Google Pay. Також працюємо над створенням нових карткових продуктів та готуємося до запуску мобільного банкінгу, який зробить cashless-платежі для клієнтів "Оксі Банку" ще зручнішими" – зазначив акціонер АТ "Оксі Банк" Ігор Фісун.

Інформаційна кампанія #Cashless триватиме три місяці у всіх регіонах України. Її також підтримала Міжнародна фінансова корпорація, а партнерами стали Державний секретаріат Швейцарії з економічних питань та Фонд ефективного врядування Великобританії, Фонд гарантування вкладів фізичних осіб та Кіберполіція.

Нагадаємо, АТ Оксі Банк –  це регіональний банк з головним офісом у Львові та 6 відділеннями (два у Львові, а також в Києві, Харкові, Хмельницькому та Ужгороді). У липні цього року кінцевий власник "УкрКарт" Ігор Фісун збільшив частку в статутному капіталі Оксі Банку до 9,95%.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.