Новини

Посібник для журналістів
ПАТ «ОКСІ БАНК»

Політика

Михайло Дідух

Фб ЄС Львів

Середа, 29 грудня 2021, 17:00

У Львові просять впровадити адаптивне світлофорне регулювання

Михайло Дідух

Михайло Дідух просить у мерії розпочати запровадження адаптивного регулювання на усіх ділянках у місті, де встановлено світлофори.

Депутат Львівської міської ради від фракції Європейська Солідарність Михайло Дідух звернувся до мерії з проханням розпочати запровадження адаптивного регулювання на усіх ділянках у місті, де встановлено світлофорні об’єкти.

Йдеться про "розумні світлофори", які розпізнають рух пішоходів та аналізують потоки транспорту, і відповідно до цього регулюють рух.

Інтелектуальні транспортні системи – ІТС – покликані підвищувати безпеку на дорогах та ефективність їхнього використання. Це інноваційні пристрої, які допомагають розпізнавати присутність пішохода на дорозі, і системи інформування та макронавігації водіїв.

За словами Дідуха, така система роботи світлофорів є світовою практикою, яка допомагає знизити закоркованість у містах.

"Великі міста запроваджують системи адаптивного регулювання на світлофорних об‘єктах. "Мудрі" світлофори аналізують рух на дорогах та автоматично розприділяють потоки транспорту. Такі системи успішно працюють в Кракові, Варшаві, Будапешті та багатьох містах Європи та світу.
Можливо вже час і в нашому місті запроваджувати систему адаптивного регулювання для покращення ситуацій на дорогах Львова? З відповідним запитом та протокольним дорученням звернувся до міського голови" – розповів Михайло Дідух.

У Львові за різними даними зареєстровано понад 300 тисяч транспортних засобів.

У місті розпочато процес встановлення адаптивної системи ще у 2012 році за підтримки ЄБРР на трамвайних маршрутах №2 та №6, яка працює в напрямку пріоритетності громадського транспорту, однак на цьому процес впровадження адаптивного регулювання в місті завершився, а більшість світлофорних об’єктів працює в так званому "жорсткому режимі", тобто статично світять зеленим чи червоним сигналами протягом певного однакового проміжку часу.

На думку депутата, це створює закоркованість на вулицях міста через відсутність інформації та контролю руху транспорту і можливість правильного розподілення транспортних потоків.

Публікація у межах Програми висвітлення діяльності Львівської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів у засобах масової інформації.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.