Проєкти модернізації колії від кордону до Львова та Ковеля потребують понад 75 мільйонів доларів інвестицій.
Про це повідомляє Інтерфакс-Україна.
Як заявив ексзаступник міністра інфраструктури України з питань євроінтеграції Віктор Довгань, у Національній транспортній стратегії описані проєкти модернізації під європейський стандарт колії від кордону до Львова та Ковеля й вони потребують понад 75 млн доларів інвестицій.
За його словами, українську залізницю планують з'єднати з ЄС, однак інвестиції в такий масштабний проєкт є малоймовірними.
"Інвестиції на такий масштабний проєкт малоймовірні, адже 1 км єврошляху – 1 млн євро плюс рухомий склад. Треба робити короткі з'єднання Львів, Мукачево, Чернівці та пересадку. Важливо взяти план дій Національної транспортної стратегії, там прописано проєкти з мультимодальними терміналами. Але робити євроколію до Києва чи Одеси нереально на цьому етапі" – додав Довгань.
Нагадаємо, в оприлюдненому урядом наприкінці 2020 року Інвестиційному атласі було презентовано дві потенційних ділянки з європейським стандартом колії 1 435 мм: Скнилів-Мостиська та Ковель-Ягодин-Державний кордон.
Оцінювальна вартість проєкту модернізації Скнилів-Мостиська – 20,8 млн доларів, Ковель – Ягодин – Державний кордон – 54,2 млн доларів.
Крім цього, у лютому 2022 року Львівська ОВА повідомляла, що в межах президентської програми "Велике будівництво" цього року розпочнуть роботи з відновлення євроколії Держкордон – Рава-Руська завдовжки 8 км, реалізувати його мають намір протягом двох років.