Новини

Посібник для журналістів
ПАТ «ОКСІ БАНК»

Політика

Укрзалізниця

Вівторок, 15 лютого 2022, 11:37

На Львівщині підписали меморандум щодо будівництва євроколії з Рава-Руської до кордону

Укрзалізниця

До кінця року у області мають розробити ПКД із будівництва євроколії на відрізку Держкордон (Гребенне) – Рава-Руська.

Про це повідомила прес-служба Львівської ОДА. 

Сьогодні, 15 лютого, Львівська ОДА, Рава-Руська міськрада, Добросинсько-Магерівська сільрада та Укрзалізниця підписали меморандум про співпрацю щодо розбудови залізничної інфраструктури на території Рава-Руської ОТГ, який має розширити співробітництво з відновлення європейської колії на відрізку Держкордон (Гребенне) – Рава-Руська.

Йдеться про ремонт колії європейського зразка завдовжки 8 кілометрів, а також реконструкцію залізничного вокзалу у Рава-Руській з можливістю проводити митний контроль.

"Загальний проєкт передбачає будівництво євроколії між Варшавою та Києвом через Львів. Першим його етапом має стати прокладання нового 8-кілометрового відрізка вузькоколійки між Рава-Руською і Держкордоном. Почати плануємо вже – з виготовлення ПКД за кошти громад та області. Це коштуватиме 4 мільйони гривень. На нього за 6 років анонсували скерувати з держбюджету 200 млрд гривень" – наголосив голова Львівської ОДА Максим Козицький.

Виготовити проєктно-кошторисну документацію (ПКД) мають у цьому році, а замовником робіт виступає Рава-Руська міськрада, яка спільно з Добросинсько-Магерівською сільрадою співфінансуватимуть ПКД.

Зазначимо, ширина теперішньої залізничної колії між станціями Львів та Рава-Руська становить 1520 мм, в той час, як ширина колії на дільниці Рава-Руська – Гребенне – Варшава – 1435 мм. Це зумовлює потребу у пересадці пасажирів, перевантаження вантажів і створює незручності для користувачів залізничного транспорту.

Від Держкордону до станції Рава-Руська є євроколія, яка з 2005 року не експлуатується, перебуває у незадовільному стані.

Нагадаємо, у листопаді 2019 року стало відомо, що Укрзалізниця планує за рік збудувати євроколію до кордону з Польщею і пустити швидкісні потяги до Кракова за 3,5 години. Для цього у Мінінфраструктури хотіли залучити польський кредит.

Вартість євроколії між Львовом та Варшавою може сягати 50 млн євро ,а у 2021 року у Hyundai заявили, що профінансують будівництво євроколії зі Львова до кордону.

Приєднуйтесь до нашого нового каналу в Telegram

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.