Новини

Посібник для журналістів
ПАТ «ОКСІ БАНК»

Інфраструктура

Укрзалізниця

Вівторок, 29 листопада 2022, 12:13

На кордоні з Польщею збудують три нові пункти пропуску для залізничних перевезень

Укрзалізниця

Загалом на кордоні з Європою планують відкрити ще 6 пунктів пропуску для вантажних залізничних перевезень.

Про це повідомляє видання URM.

Укрзалізниця упродовж двох років планує відкрити шість додаткових пунктів пропуску для залізничних вантажних перевезень до Європи. 

За словами заступника директора департаменту комерційної роботи Укрзалізниці Валерія Ткачова, станом на сьогодні працюють 13 вантажних переходів на кордонах з Польщею, Румунією, Угорщиною, Словаччиною та Молдовою, що є недостатньо.

Укрзалізниця планує збільшити кількість цих пунктів пропуску до 19.

Три додаткові пункти мають побудувати на кордоні з Польщею, включно з переходами Рава-Руська – Гребенне і Старжава – Кросценко. Ще два стики заплановані на кордоні з Румунією, зокрема на ділянці Ділове – Валя Вішеулуй та один – на кордоні з Молдовою.

"Частина робіт з будівництва переходів уже виконана, наразі триває етап узгодження документів на рівні держав. Три прикордонні переходи можуть бути офіційно відкриті через 1-3 місяці. Зокрема, стик із Молдовою Березине – Басарабяска. Завершити будівництво та владнати питання з документами щодо інших трьох пунктів планують протягом 2023-2024 років" – заявив Валерій Ткачов.

Він пояснив, що наразі Укрзалізниця реалізує низку заходів, які додатково допоможуть збільшити підвезення вантажів до кордонів, серед яких: ремонт колій; будівництво шляхів під створення терміналів; збільшення кількості локомотивів, що обслуговують вантажі, та візків під євроколію (зараз – 3,8 тис.).

"Зараз потужності 13 діючих вантажних переходів задіяні на 50% від наявних можливостей. Щодня Укрзалізниця обробляє 1,7 тис. вагонів, або близько 110 тис. т вантажів, тоді як могла б – до 3,42 тис. вагонів. Основна причина недостатнього використання наявних можливостей – неготовність інфраструктури країн-партнерів обробити весь обсяг українських вантажів через низку причин, основні з яких це дефіцит локомотивів та обмежені можливості в роботі з рухомим складом для широкої колії" – додав Ткачов.

Додамо, у листопаді Укрзалізниця розпочала роботи з прокладання нової залізничної колії європейської ширини від міста Хирів до кордону з Польщею.

Також раніше у Мінінфраструктури розрахували, що вартість переходу однієї залізничної лінії на стандарт ЄС коштуватиме від 2 до 3 мільярдів доларів.

Приєднуйтесь до нашого нового каналу в Telegram

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.