Львівський аеропорт користується недобудованими злітно-посадковою смугою та пасажирським терміналом.
Про це йдеться у відповіді Львівської ОДА на офіційний запит Варіантів.
Міжнародний аеропорт "Львів" ім. Данила Галицького приймає дальномагістральні літаки класу D, однак реконструкція злітно-посадкової смуги, яку до Євро-2012 продовжили з 2510 до 3305 метрів для того, щоб вона могла приймати такі літаки, є незавершена.
Станом на 29 січня цього року, Львівська ОДА направила Міністерству інфраструктури України листи з проханням передбачити виділення коштів з державного бюджету 220,1 млн грн для погашення кредиторської заборгованості та завершення будівництва злітної смуги та нового терміналу A.
"У зв’язку з недофінансуванням об’єктів до Євро-2012, замовником робіт за якими виступало ДП "Західінфрапроект" та непередачею їх на баланс ДП "МА "Львів" ім. Данила Галицького" існують ризики у забезпеченні належної експлуатації пасажирського терміналу та відповідного обладнання злітно-посадкової смуги аеропорту" – наголосили у Львівській ОДА.
Зокрема, для завершення реконструкції пасажирського терміналу А необхідно 62,06 млн грн для будівництва зовнішніх інженерних мереж, а також 157,99 млн грн – для реконструкції аеродрому аеропорту.
У повідомленні облдержадміністрації вказано, що уряд своєю постановою від 27.12.2018 №1191 "Про внесення змін до постанов КМУ від 24.02.2016 №126 і від 22.09.2016 №714" вніс зміни у додатки Державної цільової програми розвитку аеропортів на період до 2023 року, передбачивши кошти для забезпечення розвитку аеропорту "Львів" 287,74 млн грн, проте станом на 28 грудня 2019 року ці кошти до Львівської ОДА не надходили.
Також у Львівській ОДА наголосили, що ситуація із аеропортом Львова входить у перелік найбільш актуальних питань розвитку Львівської області, які були надіслані в Кабінет Міністрів України.
Нагадаємо, до чемпіонату Європи з футболу-2012 у аеропорті Львова відкрили новий термінал A із пропускною здатністю 2000 пасажирів на годину та реконструйовану злітно-посадкову смугу, яка з цього часу розпочала приймати літаки більшої тоннажності.
З часу відкриття нового терміналу, старий термінал В перестав приймати внутрішні рейси. Він запрацював з лютого цього року й обслуговує пасажирів усіх внутрішніх рейсів.
Додамо, у листопаді 2019 року, перебуваючи з візитом у Львові, міністр інфраструктури Владислав Криклій зазначив, що має амбітні плани на розвиток вантажних перевезень у львівському аеропорті.