Транзитний альбом плодючого львівського музики після успіху минулорічного диску "Harvest".
Львівська людина-оркестр, музикант Артем Бемба дістає зі своїх бездонних запасів концептуальний альбом солодкоголосого прогу "The Traveler", де кожен трек має свою чарівливу легенду. Але після минулорічного сплеску його диску "Harvest" з ідеальною концентрацією саунду, текстів та інтонацій, цього піку актуальної творчости Бемби, новий альбом аж занадто млявий у своєму розфокусі.
Адепти прогу вже колись все це чули у найрізноманітніших варіаціях і тому "The Traveler" достатньо необов'язковий альбом у дискографії львівського музиканта. На ньому немає жодної своєї інтонації чи виразної емоції. Якийсь сонний відголос великої Тіні 70-х, який безвладно пливе течією. Чуже життя, чужа музика, і, щонайгірше, відчужені тексти (які так тішили на "Harvest").
Треки на 7-8 (і навіть 13 хвилин), які заповнюють лакунки вкраїнського прогу своєю наївною радістю, це, звичайно, чудово, але що далі? За нуднуватими реверансами безсмертним джерелам та ще живим класикам починають ввижатись босяцькі інтонації Василя Васильціва, який щось там собі бубонить під ніс, і це вже трошки не тойво ("Час прибуття", "Німе море" чи "Доглядача маяка"). Над таким пафосом Бемба мусив би хоч раз викинути якогось коника, щоб позбутися пародійних ноток, але де там. Його тексти попливли і відчуття таке, що він всі ці милі серцю звуки робить на автоматі, наче робот-гітарист. Це подекуди піднімає певні комічні ефекти, але навряд чи Бемба щось подібне мав на увазі у цій романтичній чернетці милого наїву.
На "The Traveler" поміж тієї піонерської радості бракує якоїсь глючності, маркера хоч чогось живого. Хоча, звичайно, ось те невинне тремтіння отави молодої планети в передчутті відповідальності перед безмежним космосом аж занадто підозріле своєю непорочною віртуальностю. У 70-х роках минулого століття треки "Безкінечність" чи "Передчуття" могли би бути саундтреком до призабутих фільмів студії Довженка типу, Весь світ в очах твоїх (1977) чи Смужка нескошених диких квітів (1979), але там вже є свій хіт.
А так десь поруч можна згадати хіба що радянський мультик Скринька з секретом (1976).
Чи залізти на канал Funked Up East за саундтреком Бистрякова до радянського мультфільму про Алісу (1982).
А відтак варто таки сподіватись, що "The Traveler" стане для Бемби просто перехідним альбомом і далі, десь незабаром, з'явиться щось більш цікавіше (і навіть краще за "Harvest").