Триває другий етап будівництва двоколійного Бескидського тунелю: будівельники пройшли понад 1400 метрів нижнього уступу нового тунелю.
Про це повідомила прес-служба Укрзалізниці.
Станом на 9 вересня будівельники пройшли 1414 метрів, а середня швидкість проходження – 6,5-7 метрів за добу.
Оскільки пройдено більшу частину нижнього уступу, загальна протяжність якого 1764 метри, до роботи підключилися інші ланки будівельників, які споруджують ніші та камери.
Ніші потрібні для того, щоб тут могли знаходитися колійники під час проїзду потяга через тунель. Камери мають трохи більші розміри та призначені для тимчасового зберігання обладнання. За нормативами в тунелі через кожні 30 метрів у шаховому порядку будуть розміщені ніші й кожні 150 метрів – камери.
Окрім того, на відстані 411 метрів від східного порталу вже споруджується прохід між новим та старим тунелями. Першим етапом такої роботи стало підсилення старого туннелю, а під час другого етапу будівельники механічним способом вибирають породу на 30-метровій довжині проходу.
Зазначимо, вартість проекту з будівництва тунелю – 2,2 млрд грн. Із них уже викоритано 1,08 млрд грн: 533,6 млн грн Україна отримала від ЄБРР, 239,2 млн грн – від ЄІБ та 308,3 млн грн – кошти Укрзалізниці.
Нагадаємо, прокладання другого етапу тунелю розпочалася 1 лютого цього року із східного порталу, а перший етап будівництва тунелю – проходку верхнього уступу було завершено 21 січня цього року – на два місяці швидше, ніж заплановано.
Планується, що будівництво тунелю буде завершене у останньому кварталі 2017 року, а поїзди ним почнуть курсувати у 2018 році.
Будроботи стартували у листопаді 2013 року. Раніше наголошувалося, що усі роботи повинні бути завершені у 2017 році.