Триває другий етап будівництва двоколійного Бескидського тунелю: будівельники пройшли 784 метри нижнього уступу нового тунелю.
Про це повідомила прес-служба Львівської залізниці.
За інформацією дирекції із будівництва Бескидського тунелю, станом на сьогодні будівельники пройшли 784 метри нижнього уступу нового двоколійного тунелю між Львівщиною та Закарпаттям.
Наразі цей показник на понад 90 метрів випереджає графіки проходження нижньої частини, середня швидкість якої – 6,5-7 метрів на добу.
Зазначимо, поглиблювати тунель на 4,5 метри розпочали наприкінці січня 2016 року і щодня будівельники проводять два вибухи. Після очищення повітря, на поверхню вивозять приблизно 260 кубічних метрів породи.
"Зараз повністю готові 14 із 49 ніш та 4 з 12 камер. Ніші потрібні для того, щоб тут могли знаходитись колійники під час проїзду поїзда через тунель. Камери мають трохи більші розміри та призначені для тимчасового зберігання обладнання. За нормативами, у тунелі через кожні 30 метрів у шаховому порядку будуть розміщені ніші і кожних 150 метрів – камери", – заявив начальник дирекції із будівництва Бескидського тунелю регіональної філії "Львівська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" Микола Дідух.
Окрім того, на відстані 411 метрів від східного порталу проектом передбачено прохід між новим та старим тунелями. За сучасними нормами будівництва він необхідний для пересування персоналу та можливої евакуації людей за надзвичайних ситуацій.
Нагадаємо, прокладання другого етапу тунелю розпочалася 1 лютого цього року із східного порталу, а перший етап будівництва тунелю – проходку верхнього уступу було завершено 21 січня цього року – на два місяці швидше, ніж заплановано.
Планується, що будівництво тунелю буде завершене у останньому кварталі 2017 року, а поїзди ним почнуть курсувати у 2018 році. Будроботи стартували у листопаді 2013 року. Раніше наголошувалося, що усі роботи повинні бути завершені у 2017 році.