Будівельники пройшли понад 1505 метрів верхнього уступу двоколійного Бескидського тунелю, залишилося ще 260 метри.
Про це повідомляє прес-служба Укрзалізниці.
Як заявив виконуючий обов'язки генерального директора "Укрзалізниці" Олександр Завгородній, роботи по будівництву Бескидського тунелю йдуть за графіком, на даний момент вже побудовано 1,5 тис. м тунелю.
«Вже пройшли півтора кілометри проходки, залишилося 260 метрів. Сподіваюсь, що такими темпами об’єкт буде побудований згідно з графіком. Для України Бескидський тунель має стратегічне значення, оскільки цим маршрутом перевозяться вантажі до західного кордону країни, а також понад 60 % транзитних вантажів у напрямку Західної та Центральної Європи», – наголосив Олександр Завгородній.
Роботи на гірському перевалі в Карпатах, на перегоні Бескид – Скотарське, тривають цілодобово. Вибірка гірської породи для створення штучної пустоти – найскладніший етап спорудження цього важливого об’єкту. Проте після цього фахівці ПрАт «БА Інтербудмонтаж Україна» прокладуть колії, мережі зв’язку та електрифікують дільницю.
Зазначимо, згідно з основними техніко-економічними показниками проекту довжина тунелю становитиме 1,765 км, ширина – 10,5 м, висота – 8,5 м. Інженерна споруда пролягатиме на глибині 180 м від поверхні Бескидського хребта. Новий тунель будується на відстані 30 метрів від існуючого.
Нагадаємо, що роботи з будівництва нового Бескидського тунелю розпочали у листопаді 2013 року, його планується закінчити у І кварталі 2017 року.
Цей тунель буде обладнано сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляцією, відеонаглядом, контрольними датчиками визначення рівня шкідливих газів, а також постійним моніторингом внутрішнього стану, засобами пожежної безпеки й системою антикорозійного захисту.