Будівельники Бескидського тунелю, що з'єднує Львівську та Закарпатську області, подолали вглиб 1000 із 1765 м.
Про це повідомила прес-служба Львівської ОДА.
Він повинен повністю замінити діючий одноколійний тунель, який вичерпав свій експлуатаційний ресурс.
Після будівництва нового двоколійного тунелю збільшаться його пропускна спроможність та швидкість проходження потягів – з 40 до 60 км/год.
Вартість робіт складає 103 млн. євро та фінансується за кошти Європейського банку реконструкції і розвитку, а також кошти Львівської залізниці – 600 млн. грн.
Довжина нового тунелю становитиме 1,765 км, ширина – 10,5 м, висота – 8,5 м. Будується він на відстані 30 метрів від існуючого.
Інженерна споруда пролягатиме на глибині 180 м від поверхні Бескидського хребта. Будівництво тунелю здійснює ПрАТ "Будівельна Асоціація Інтербудмонтаж”.
Роботи із будівництва нового Бескидського тунелю почалися у жовтні 2013 року та планується завершити у І кварталі 2017 року.