Роботи з будівництва Бескидського тунелю ведуться цілодобово, темпи бурової проходки зросли.
Про це повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури.
Донедавна проводилися два вибухи за 3 доби і будівельники проходили до 1,5 метрів через крихку гірську породу, яка потребувала додаткового кріплення. Далі ґрунти стали міцнішими, отож вибухові роботи проводяться щодоби та щоразу просуваються вперед на 2,38 метрів.
Згідно з контрактом об’єкт має бути зданий в експлуатацію наприкінці 2016 р. Додамо, що протягом цього року планують пробурити 30% тунелю.
Довідка. Бескидський тунель для України має стратегічне значення, оадже за цим маршрутом перевозяться вантажі до західного кордону, а також понад 60% транзитних вантажів в напрямку Західної та Центральної Європи.
Тунель був збудований за часів Австро-Угорської імперії 1886 року і на сьогодні є бар’єрним місцем V Критського Міжнародного транспортного коридору, який проходить по території Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини, України та Росії, оскільки це єдина одноколійна дільниця на усій його довжині.
Через деформацію обробки, руйнування дренажної системи і невідповідність габариту діючим нормативним вимогам тунель вичерпав експлуатаційний ресурс. Новий тунель будується на дистанції 30 метрів від існуючого.
Роботи з будівництва Бескидського тунелю ведуться цілодобово. Темпи бурової проходки зросли.