Тиха радість хаузної екстази намагається уповільнити все найкраще у собі.
Шостий альбом Cepasa балансує між модернізаторською чемністю завжди та еротичною знемогою влітку.
Після альбому "Niby Chaiky" (2022) Cepasa наче хоче досягнути ще більшої гармонії з тутешнім матеріалом. На його новому альбомі вартувало б скоротити кількість треків (плюс їхню тривалість) та закохане серце так легко не віддасть своє.
Новий Cepasa, здається, що свідомо не бенґерить підйомами. Його вповільнений голос, наче застигло витає у цих звуках, а тому й не потребує особливих сплесків. Можливо, що цією модернізаторською чемністю він намагається вповільнити свій ностальгійний ефект ("Де ти тепер", "Тільки в Києві").
Може там він ще має на увазі відстороненість Apparata. Певний стан піднесеного витання тихої радості, де відсутнє будь-яке емоційне метушіння. Саме він й вважатиме бенґери чимось профанним у цій ситуації.
Звісно, що подібний стан подекуди обмежує його чи призводить до химерних наслідків. Семпли з Ігоря Шамо доволі кумедні, наче Bad Bunny у Монако, але хто сказав, що мемічне (чи грайливе) є зайвим під час популяризації ("Веснянка"). Тут важливим є лише інтонаційний баланс.
Увесь альбом Cepasa намагається досягнути цього балансу. У найкращих треках завдяки інтонаційному нюансуванню у нього з'являється ширший спектр відтінків, який відразу забирає його геть від статичної чемності ("Spotgiude", "Стій") та додає гіпнотизму еротичної знемоги ("Курені").
Цікаво, що англійською його хауз додає собі глибшої перспективи. Англійською він загалом звучить краще ніж українською і десь таким у тій еротичній знемозі літа й мав бути увесь альбом ("Love is Now", "But You Don't Know").
Пошуки гармонії – то завжди нелегка річ. На прикладі двох треків зі запрошеними вокалістками можна впритул простежити механіку його пошуків ("Закарбовує", "Серце").
У першому випадку наростання його органної екстази дещо блокує збільшена кількість слів від вокалістки. Їй вартувало б лишити лише слово "чуття" і вона могла б повторювати його хоч до нескінченности. У другому випадку закільцьоване слово "серце" працює саме так, як треба, і не створює зайвих рухів в еротичній луні.
Якщо і є щось зовсім зайве на альбомі "Серце", то це пафосні промови про вогонь та любов, які вартувало б лишити Онуці, адже це її нинішня парафія ("Молодість", "Born In Love"). Навіть чемність не так псує літню знемогу Cepasa, як цей плакатний наїв.
Якщо й має тут щось й лунати, то лише Barry Can't Swim з треком "Kimpton" на альбомі "Loner" (2025).