У перший день впровадження "громадського контролю" зареєстрували понад 70 скарги на неможливість здійснити безготівкову оплату в автобусах Львівщині.
Про це повідомили на сторінці "Е-квиток на Львівщині/Smart Ticket Technology" у Facebook.
За добу після оголошення "громадського контролю" майже 80% з усіх зареєстрованих звернень на гарячу лінію СТТ.
"За день гаряча лінія опрацювала 72 дзвінка: з них 22 скарги від пасажирів на неможливість оплатити безготівково з вказаними маршрутами, два заявники повідомили про фото/відеофіксацію цих порушень. Ще 34 звернення – скарги на неможливість оплатити безготівково, але без детальної інформації. Інші 16 звернень не стосувалися порушень, що унеможливлюють оплату безготівкою", – йдеться у повідомленні.
Нагадаємо, вчора, 23 січня, через систематичне порушення водіями автобусів на приміських та міжміських маршрутах Львівської області алгоритму роботи із валідаторами та створення штучних перешкод у роботі е-квитка, ТОВ "Smart Ticket Technology" запровадив ініціативу "громадський контроль". Вона передбачає 200 грн кожному, хто зафіксує і передасть на гарячу лінію факт порушення з боку водіїв, що унеможливлює безготівкову оплату, або створює штучні перешкоди у роботі валідатора.
Додамо, у грудні 2023 року на Львівщині на два місяці запровадили знижку 20% на проїзд у маршрутках при оплаті картою Visa. Крім того, згідно з акцією перші 10 водіїв, в яких буде найбільша кількість транзакцій безготівкою повинні були отримати премії від 5 до 10 тисяч гривень, однак вчора скасувала її.