24 червня Голова правління Національної акціонерної компанії “Надра України” Ярослав Климович провів першу робочу нараду з керівниками дочірніх підприємств НАК “Надра України”.
Про це повідомила прес-служба ДП Національної акціонерної компанії “Надра України”.
Під час робочої зустрічі учасники наради обговорили поточний стан даної галузі, визначили цілі та завдання, які мають необхідно вирішити у найближчий час, а також окреслили перспективи розвитку підпорядкованих НАК підприємств. Керівництво Компанії поставило перед керівниками дочірніх підприємств низку пріоритетних завдань, як необхідно виконати в найближчі терміни для вирішення проблем минулого й що зможе забезпечити виведення Компанії в цілому на якісно новий рівень.
Так, голова правління НАК “Надра України” Ярослав Климович зауважив: “Основне завдання, яке стоїть перед керівництвом апарату управління та керівниками підпорядкованих підприємств, це — відновлення дії реальної дієздатності Компанії як головного виконавця робіт з геологічного вивчення надр: і в процесі буріння, і при виконанні наукових та проектних робіт на задоволення потреб держави в нарощуванні мінерально–сировинної бази, що передбачено статутом Компанії”.
За підсумками наради її було сформовано перелік першочергових заходів: передбачає:
повернення та збільшення фонду спеціальних дозволів;
повернення майна та майнових прав, що були втрачені протягом 2010-2013 рр.;
здійснення ремонту та придбання виробничого обладнання для нарощування сервісних та бурових потужностей підпорядкованих підприємств;
максимізація прибутку та максимальне забезпечення обсягами робіт дочірніх підприємств в межах діючих договорів про спільну діяльність;
залучення інвесторів у спільні проекти геологічного вивчення або отримання державних гарантій під нарощування мінерально-сировинної бази на ліцензійних площах підприємств НАКу власними силами;
активна участь у виконанні сервісних та підрядних робіт на замовлення партнерів в межах угод про розподіл продукції та інших спільних проектів;
активізація претензійно-позовної роботи з боржниками;
недопущення заборгованості з оплати праці, фондів соціального страхування та податкової заборгованості;
реструктуризація підрозділів для оптимального використаннях їх виробничих потужностей та персонального складу для забезпечення максимальної рентабельності та повного завантаження їх потенціалу.