alyona alyona "Наймузичніша ялинка країни" (2025)
Дуетний реліз псевдореперки alyona alyona та її мівіно-попівський треш під ялинку.
Сектантська блаженність на свято під шансон та кальянний реп російського походження.
alyona alyona – це чистий фейк. Вона нічого не має спільного з репом. Мівіна-поп на альбомі "Наймузичніша ялинка країни" лише вкотре натякає про це всім тим, хто впритул не хоче цього помічати.
Усі побрехеньки довкола неї можуть привести хіба до дивовижної маячні на каналі Розмова про якийсь протест у її треках. Її нинішній мівіна-поп – це міщанський кітч зі сектантським мисленням. Лише українські глянці, здається, що це був Cosmopolitan, можуть бачити у ній щось більше на хвилі фемінізму, хоча це, звісно, був не фемінізм, а лише банальний ідіотизм.
Особливою перлинкою цієї клініки стала березнева стаття на Українській правді "Жінки, які змінили музику: Україна та світ" від такої собі Олени Орлюк, докторки юридичних наук та професорки кафедри Інтелектуальної власності та інформаційного права КНУ імені Тараса Шевченка. Те, що Українська Правда вже зовсім несумісна з культурою, нині розуміють вже навіть немовлята.
Лише там могли надрукувати щось подібне – "alyona alyona – реперка, яка зруйнувала одразу декілька стереотипів: про те, що українська мова та реп не сумісні, про жінок у репі, а також – про конвенційну медійну зовнішність". Докторка юридичних наук настільки далека від музики, що навіть не соромиться писати всілякі бздури у кожному слові цього речення.
З її слів навіть можна собі подумати, що до alyona alyona взагалі не було україномовного репу. alyona alyona не руйнувала жодних стереотипів в українській музиці. Її дебютник був лише речитативною спробою утопічних маніфестів юної графоманки, а тому на жінок в українському репі краще таки ще зачекати. Про конвенційну зовнішність на тлі її бездарного інстаграмного косплею Lizzo взагалі не варто заїкатися.
Цікаво, Олена Орлюк хоч знає взагалі, хто це? Власне, їй байдуже на музику. Якби це було не так, то вона б навіть уві сні не поставила alyona alyona поруч з Кейт Буш, Мадонною чи Аретою Франклін. Бідна Соломія Крушельницька. Це чудовий приклад того, як обмежена свідомість нині намагається агресивно припасувати свої фантазії під певну ідеологію.
На альбомі "Наймузичніша ялинка країни" не зустрінеш нічого нового з часу альбому "Dai Boh" (2022). Жодного, навіть найменшого натяку на якийсь розвиток. Одні утопічні маніфести.
Навіть вже зовсім симптоматично, що цього разу її наївна блаженність бабрається на свято під шансон та кальянний реп російського походження. Цікаво чому? Тому що стартує з дуету з Максимом Бородіним, який виконує російський шансон українською мовою ("Там, де живе любов")?
Згадувати Святого Миколая під кальянний реп – це вже зовсім мєрзость ("Загадаю"). Прикривати дітьми свій псевдодуховний кітч ("Хай на усі свята простота і прямота оточуватиме вас") – то вже трохи тойво навіть для графоманки. Цікаво, кого вона має на увазі під "невірними" у ліриці "летіла пташечка, летіла, співала, у Бога вірила, невірних гнівала" у контексті кальянного репу ("Лети")? Гяурів?
Її свята простота тхне сектантським душком. "Гості" з псевдореперкою Fiїnka чи хоча б переспів пісні Віктора Павліка "Ти подобаєшся мені", де він ще трохи й він дасть "Мадонну" Сєрова. Це не свято, а суцільна мертвечина.
Шансон про кутю від великомучениць Коли та Jerry Heil ("Щедра ніч") чи шансонний косплей Івасюка разом з бляклим попсовичком Меловіном ("Не схожі"). А ще найжахливіший трек альбому "Багато слів", де Тоня Матвієнко навіщось так дрібонько топчеться кістками своєї матері, хоча можна було просто її засемплити. Певне, що саме тому тут всі чомусь у чорному під ялинку.
Якось вибивається з цієї хвилі хіба рагуль-поп зі Шугаром "З понеділка", хоча й там вона навіщось згадує неука Псюка ("і напишу аскезу на дурні слова та матюки"). Трек ще та дурня (трохи нагадує N.O.H.A. "Base From Above"), але вже хоча б не шансон чи кальянний реп.
Єдина добра думка останнім часом в alyona alyona, здається, що у Слави Дьоміна, була про те, що їй вже варто закінчувати з музикою. Свята правда. Українська музика нічого не втратить, якщо вона перестане випускати сингли чи альбоми. Цього навіть ніхто не помітить. У найтупішому фільмі року в Україні 10 блогерят її вже спалили у печі.