Євробляхи стали однією з причин до такої реакції з боку польської сторони.
Сьогодні, 25 жовтня, у Львові відбулась прес-конференція міністра закордонних справ України Павла Клімкіна.
Міністр заявив, що Польща офіційно не закривала "зелених смуг" на українсько-польському кордоні, а зробила це неформально.
"Коли Польща почала начебто скасовувати "зелені коридори", вона штучно створює ці шалені черги на кордоні. Хоча це зробилено неформально, формально нічого не скасовано й польська сторона мені це підтвердила", – зазначив Клімкін.
За його словами, частина вини в цьому лежить на українцях через надмірну кількість водіїв на євробляхах.
Для вирішення цієї проблеми Павло Клімкін запропонував:
– уніфікувати механізми контролю на кордоні;
– створити нові пункти митного й прикордонного контролю;
– розшири кількість зелених смуг із 4 до 8.
"Ми маємо значно покращити інфраструктуру. Звісно, тут є багато проблем і з нашою сторони, особливо що стосується доріг, але інфраструктура має бути тотально модифікована якщо ми хочемо відкрити цей кордон", – додав міністр.
Нагадаємо, у серпні прикордонники Польщі оголосили про проведення страйку. Йдеться про більш тривалі перевірки і черги. А 2 жовтня водії вантажівок перекрили трасу на Краковець, адже, за їхніми словами, вантажівки стоять уже дві доби у черзі на кордоні.
Також нещодавно МЗС ініціювало скликання українсько-польської міжурядової Координаційної ради для вирішення проблеми із чергами на кордоні.
Додамо, з початку жовтня Польща посилила митний контроль на кордоні з Україною – закрила "зелені смуги" на в'їзд для українців.