Народний депутат переконаний, що такі проєкти вже не є мрією, а стали реальністю завдяки законопроєктам, ухваленим парламентом з ініціативи уряду.
Народний депутат Ростислав Тістик заявив, що будівництво автобану Стрий-Мукачево як і в подальшому всієї мережі концесійних швидкісних доріг в Україні - це питання найближчих п’яти-семи років.
„Цього тижня Верховна Рада зробила важливий крок в напрямку розвитку державно-приватного партнерства (ДПП).Народні депутати визнали можливість укладення довготривалих договорів між державними замовниками та приватними підрядниками. Нагадаю, нині державні замовлення укладаються виключно в рамках річних договорів. Це перешкоджає розвитку партнерства між державою та бізнесом в проєктах, передусім інфраструктурних, реалізація яких потребує довшого часу.
Сподіваюсь, що найближчим часом законопроєкт про зміни до Бюджетного кодексу щодо врегулювання бюджетних відносин під час реалізації договорів, укладених в рамках ДПП, буде доопрацьований та ухвалений остаточно. Приватні інвестори та виконавці концесійних договорів зможуть з державними замовниками укладати угоди на час, наприклад, п’ять або двадцять п’ять років", - розповів Тістик.
Народний депутат пояснив, що такі зміни дозволять держкомпаніям, як, наприклад, Укравтодор, укладати договори на будівництво концесійних доріг з приватними компаніями, наприклад, ОНУРом. При цьому угоди зафіксують вимоги до загального щорічного обсягу фінансування.
„ Законопроєктом передбачено також, що кошти Державного дорожнього фонду будуть спрямовуватись на плату за експлуатаційну готовність автодоріг загального користування державного значення, побудованих у рамках виконання договору, укладеного в рамках ДПП” - додав Тістик.
Нагадаємо, Укравтодор та компанія ТОВ "Онур Конструкціон Інтернешнл" підписали меморандум щодо підготовки будівництва автомобільної дороги Стрий-Мукачево. Це вже другий меморандум щодо залучення приватних інвесторів, який підписала компанія цього року. Перший був підписаний із ТОВ "Автомагістраль-Південь" і стосувався розробки проєктно-кошторисної документації для дороги Краковець-Броди-Рівне.